Jeg sitter og ser på en CT tur nå i Asia og jeg vil prøve Singapore Airlines First Class. Er det kun mellom SIN og CGK vi kan bruke CT fra SIN? Jeg har prøv med BKK og KUL og der finnes det ikke noe tilgjengelig. Jeg bruker ANA for å sjekke tilgjengelighet.
Jeg har nå bestilt CT tur med LH, OZ, TG og SQ. Spørsmålet er om innsjekket bagasje. Kan jeg sjekke inn bagasjen på OSL og så hente den når jeg er fremme i SIN? Eller må jeg ta den ut og sjekke inn på nytt underveis? Jeg skal f. eks ha 22t stopp i ICN.
Det kommer litt an på, og veldig vanskelig å svare på. Tviler på det siden totale reisen er på 30-40t. Men er jo bare å spørre, jeg fikk det før, men nå er det litt ulike svar alt ettersom hvilket selskap som handler, og om de kommer seg inn på systemene.
Hvordan er deres erfaringer med tilgjengelighet på ANA F for 2 stk mellom FRA og HND? Jeg har bestilt CT turen allerede, men når jeg leitet var det ingen ledige seter fremover i år og jeg sjekket mange datoer på United.com sidene. Samme mellom HND og SIN også. Eller gjør jeg noe galt?
ANA har bare et sete i award 99,9% i Europa-asia. Søk på 1 sete og se, men tror desverre du må finne annen rute/selskap om dere er 2.
Ok, tenkte da at en av flyr LH F og den andre ANA F men det er jo ikke lov Da blir det LH F på begge hvis det åpner seg opp 14d før
Takk for tipset Vi må ha noen dager i SIN så da kan jeg ikke fly via USA dessverre. Men takk for tipset om NRT. Vi får se hva som blir ledig 14d før på LH. Vi har flyet 0600 fra OSL for å maksimere tiden i FCT. Er det noen av dere som har vært på The Private Room i SIN? Jeg tenkte å sjekke inn kvelden før med kona, spise middag der og overnatte på flyplass hotellet på T3. Deretter frokost i Private Room og så rett til SQ flyet til CGK 0740
Med 190.000 poeng, hvor vil dere anbefale å ta turen frem mot juletider for to personer? Har sett for meg noe med varmere strøk og er innstilt på å fly så mye som mulig for å få best utnytte av billetten. Om det er USA, Asia, Afrika eller Sør-Amerika spiller ingen rolle, så lenge reisemålet er eksotisk og man får oppleve så mye first class som mulig.
Naboen booket CT i dag. Open Jaw tillatt... "Happy news" hadde damen i Tallin kalt det. Er dette en vedtatt endring i reglene?
Det var rykter her inne om at det skulle bli tillatt igjen etterhvert snart.. Så det er jo gode nyheter.
Ble også meldt på BC her om dagen at sone-systemet var på vei ut, og at noen hadde klart å booke inn og ut av flere soner på samme CT. Spennende å se om disse endringene faktisk blir praktisert over hele fjøla.
Så nettopp på en melding fra American Express Norge på Facebook at CT-telefonlinjen og var åpen på lørdag og søndag fra 09:00-17:00. Viste at de hadde utvidet med lørdag, men bra at de også er oppe på søndager.
Søndag har vert en stund Men savner dog muligheten til og bruke CT på SAS.no på SAS flyginger etter at de fikk award bestillingen på den nye siden, eller er det bare jeg som ikke finner? EDIT: Fant det på toppen der det var en dra ned meny
Har begynt å planlegge første tur i F og lurer på om følgende reise lar seg gjennomføre: OSL - FRA LH FRA - ICN OZ prøver å få LH 14 dager før ICN - BKK TG BKK - USM TG USM - BKK TG BKK - HND TG HND - FRA NH FRA - OSL LH Andre alternativer på hjemreisen? Har lyst til å prøve ulike flytyper.