Hei, jeg sliter litt med CT forberedelsene. Jeg har en CT jeg vil bruke helst så nære slutten av året, men november er også aktuelt. Ønsker å være borte 1 uke. Kunne tenke oss Bali eller Fillipinene. Vil veldig gjerne ha lang transfer og utnytte fordelene maksimalt. FRA, BKK, SIN, ICN. Noen forslag? Har lest her og der på forumet, men forstår det bare ikke. Har sjekket united.com o.l. Kan noen hjelpe?
Hei! Jeg har et par spørsmål. Jeg er på jakt etter billetter for neste sommer tur/retur USA med SAS. Vi vil reise i juni og retur i juli. Billettene for juni er jo lagt ut, og jeg lurer på om det er mulig å bestille disse billettene nå og legge returen til i ettertid. Er dette mulig ved å bruke CT? Pleier de å legge ut billettene for en hel måned om gangen? Legges det ut færre billetter for sommermånedene enn for resten av året? Takk for all hjelp
For å få booke CT må du booke t/r, men det løser du veldig enkelt ved å booke en vilkårlig hjemreise for så å endre den når dine dager legges ut. (150kr per pers endringsgebyr)
Tenker du at jeg bør gjøre dette? Dette er til NY i slutten av juni... Er det fare for at disse billettene forsvinner fort?
Hvis du skal ha billetter i C (Business) bør du gjøre det om det er ledig. Uansett lite grunn til ikke å gjøre det, ettersom de i praksis er fullt refunderbare.
Er det mulig å fly via Asia til Hawaii, men via USA hjemover? Eller må man innom samme sone på veien hjem?
Jeg prøver å bestille billetter hos SAS nå. Skal bestille til to voksne med companion ticket + 2 barn under 11 som får 50% rabatt. Jeg kan ikke bestille disse billettene samtidig pga. companion ticketen. Jeg kan heller ikke bestille til barna i en bestilling for seg selv, da dette er umulig til USA. Hva gjør jeg da? Er det mulig per telefon?
Punkt 19. i Terms and conditions for Amex CT: "Bestilt Reise med Companion Ticket kan ikke forlenges og kan ikke overdras til andre etter at bestillingen er foretatt." Vil det si at du ikke kan gjøre endringer på hjemreisen? På forhånd takk for svar Hilsen nybegynner
Ved søk i ANA; hvis du får opp aktuelt alternativ som "waitlist", er det mulig å ringe Tallinn for å sette seg på venteliste på disse aktuelle billettene?
Transittsone: Om jeg flyr til USA via Asia, kan jeg da ha 2 stopp i Asia om jeg kun har ett stopp i Usa f.eks CDG-BKK-HND-LAX? Man betaler jo prisen for Asia går jeg ut ifra når man tar ut billetten slik vel?