Amex premium CT med SK, er det 100k poeng? Og hva vil ca avgiftene komme på Trd-Arn-Hkg-Arn-Trd? Kjekt å vite sånn ca hva man skal glede seg til før man får platinum status.
Du får i utgangspunktet ikke booket det i det hele tatt.. For 30k ekstra hadde jeg uten tvil gjort det.. Er jo added bonus å skryte av å ha reist jorden rundt... men tror ikke du får booket det.
Jeg skryter over min FRA-NYC-ICN-FRA på 5 dager ved enhver mulighet jeg får.. De fleste bare himler med øynene og går videre.. Tror jeg må joine et Fly&ØL treff for å booste selvtilliten... C
Velkommen skal du være. Er over 20 år siden sist jeg dro jorden rundt så må vel snart på ny tur.. heh..
Basert på disse opplysningene snekrer jeg på en høyst hypotetisk reise. Hva er beste måten å krysse stillehavet på som er mulig å finne billetter til? Jeg har funnet et sete på SFO-SIN med UA Polaris, hvor ille kan det være?
Min kone er fra Filippinene og jeg vil gjerne ha ct dit i 2019. Når jeg søker etter slik flight, så viser de ikke bonusreiser. Er det mulig med ct til manila, i det hele tatt?
Ja, men når du søker på united.com må du søke leg for leg. F.eks osl-fra og så fra-bkk deretter bkk-mnl. Da vil du få opp muligheter, så ringer du CT telefonen og får hjelp til booking. Mulig også at de finner noe på egenhånd, om du ikke er så opptatt av flyselskap, men bare ønsker å fly business dit. Så hjelper de deg. C
Vi vurderte Manilla som mulig reisemål for CT i høst. Etter min erfaring fra disse søkene så er det stort sett greit å finne bonus billetter til Manilla med Thai på united.com. Men du bør nok være ute i god tid.
2019? Da er du vel muligens for tidlig ute også. Det vanlige (?) hos de fleste flyselskaper er vel at seter blir sluppet 330-360 dager før avreisedato.