Hei! Første spørsmål på forumet, håper noen kan hjelpe meg
Hadde en halvtime til overs før toget på Gardermoen i våres. Før jeg visste ordet av det hadde jeg signa opp for SAS Amex Premium
Har nådd 100k grensa og opptjent CT. Har dog bare 26k+ poeng, trenger 30k for å bestille min og kona sine billetter til familieferien.
Mangler altså 4k poeng.
Får ikke kjøpt poeng på denne siden: points.flysas.com/ siden Eurobonus-kontoen min er under 12 mnd gammel.
Prøvde å få en kamerat til å overføre poeng til meg. Han kunne ikke overføre til noen med en EB-konto som var "ferskere" enn 12 mnd.
Når jeg signa opp for dette kortet fikk jeg nytt EB-nummer. Hadde 2 gamle EB-kontoer. Selv om jeg på ingen måte har vært aktiv i EB før, har jeg medlemshistorikk flere år tilbake. Ringte SAS som merga de 2 andre EB-kontoene og overførte de lusne 1000 poenga jeg hadde på en av de gamle EB-kontoene til min nye, tilknytta AMEX`en.
Ringte SAS og forklarte alt dette. Satt da en svenske i andre enden av telefonrøret som var svært lite medhjelpelig. Han forsto meg svært godt, og skjønte at dette var kjipt, men var pent nødt til å vente til jeg hadde opptjent de siste 4k poenga så jeg kunne bestille billettene mine.
Har han rett, eller bør jeg prøve å kontakte noen andre angående dette?
Vis alt...