2 potensielt dumme spørsmål: hvis AMEX slutter med CT midt i et år, ville man da miste dem. Og for det andre, hvis jeg opptjener CT i år (2020) kan jeg så bruke den i en bestilling helt til slutten av 2021
Jeg kom igjennom etterhvert, men jeg kan nesten garantere at de droppet i å prioritere status. Jeg prøvde flere ganger å teste med/uten å legge inn status, og hver eneste gang så var ventetiden og plassen i køen identisk.
Kan bekrefte det samme, igår satt jeg samlet 1,5t i kø,ringte først uten mitt EB i ca. 15 min vente kø(hadde glemt nr), så la jeg på og ringet som EBD(antok svar innen 5 min), 1 time og 15 min senere, gadd jeg ikke mer og la på, priority in queue, er ikke eksisterende... Må ringe igjen i morgen Fant noen C bookinger jeg sikler etter, men de er vel bort ila. den tiden...
Å ja, ser der ja, var en CT frist igår Da plinger vi på om litt(må bare jage noen ut av kontoret først) Takker for update
Update: Ringte Tallin, og gjett om tok under 1 min før de svarte, da ble det litt Swiss C og SQ C booket Greit med å brenne opp en CT til HKG, da gjenstår en CT igjen
Vel, noen drar til Hytten, andre drar til sommerhuset, faktisk noen som drar på maraton I andre land, andre har båter, og noen reiser med både tog og seilbåt, jeg velger å dra til mitt nye favoritt sted...Ozone bar og DP kaller Var noe om sånn klima greier også på samme tid
Når jeg logger inn på min konto på americanexpress.com så er CT-opptjeningen fortsatt i 2019-modus. Flere som har det slik?
Har en booking med retur HNL-NRT/HND-PEK-FRA. Ville sjekke om det var åpnet opp med SQ via SIN. Agent: "That is not possible" Meg: "But I have an existing transit in Peking, why is SIN a problem?" Agent: "Yes, but PEK is a straight line, SIN is down... Anyway, it is not available" Håper det åpner opp med tiden (og ny agent) senere...
Et lite input til dere som drømmer om Eva Air. Jeg har fulgt med på deres ruter til Europa på et par datoer i juli, både på United, Awardfares og SAS *A søk. På AF kom det opp et det var 2 ledig business på TPE-CDG to dager på rad, men det var ikke ledig på United eller SAS. Da jeg trykket på detaljene på AF var det ikke ledig gjennom United eller Lifemiles, og påstått 2 hos SAS, som ikke stemte. Vi tenkte å reise hjem fra Bali og i dag var SAS søket mere samarbeidsvillig med kjappere søk og færre feilmeldinger. Men fant fortsatt ikke noe TPE-CDG. Men da jeg søkte DPS-CDG kom det opp gjennomgående tilgjengelighet på 2 business, som ikke kom opp hos United. Konklusjon: Eva Air tilgjengelighet varierer med O&D, og kan være høyere på gjennomgående routinger. Ringte Tallinn og fikk booket dette! Ankomst CDG 07:30 og videre med SAS 20:05 dog ikke helt optimalt, 36 timers hjemreise.
Får håpe man får tilgang til *A loungen, noen som vet det når man flyr videre med SAS eller annen carrier innen Schengen? Blir det ikke endringer på reisen skal jeg sterkt vurdere dagrom på et hotell i nærheten.