Expertflyer viser henholdvis F7 og F8 på de to datoene. Hong Kong stopper vel omtrent opp under kinesisk nyttår, så jeg vil tro det er grunnen?
Regner med jeg opparbeider CT i løpet av april 2017. Kan jeg da bruke den fra mai 2017 og ut hele 2018?
Nettopp hjemvendt fra tur med LH first, og har naturligvis fått mersmak! Jeg har en CT booking inde på SAS biz osl-mia til sommer. Såfremt det skulle åpne seg noe LH first fra enten FRA eller MUC, kan Tallinn så se min booking når jeg ringer dem og endre direkte ? Eller må jeg først kansellere hos sas, for så å lage ny bestilling hos Tallinn??
Uten å ha lest hele tråden - har lyst å ta med familien til Sør-Amerika (Spesielt Galapagos). 2xCT + 210K poeng burde dekke business for to voksne + barn 5 år? Hvor flyr man og er det lett og få tak i billetter?
OSL-LHR (SAS) LHR-BOG (Avianca) BOG-GYE (Avianca) GYE-GPS (Avianca) For eksempel Men! Hvis de skal reise litt rundt i Sør-Amerika i tillegg så ville eg kanskje heller booka bonusturen til Bogota, og heller betalt cash til Galapagos osv. Hvis ikkje må de finna heile vegen tilbake til Galapagos før heimreise.
Hva i all verden skal du i Paraguay? Da ville jeg heller byttet ut Ascunsion med Montevideo og forlenget oppholdet enten i Brasil eller Argentina. Montevideo tar deg 2 timer med båt fra BsAs, mye av byen gjør du på et døgn. Hvis du finner F begge veier er det jo bare å kline til, hvis ikke, sjekk hver dag frem til utreise. Hvis det dukker opp etter du har reist er der dessverre for sent å endre retur
Var litt rask. Paraguay utgår. Frankfurt-Rio-Buenos Aires-Frankfurt. Takk for tips om at first må ordnes før utreise!!! Kan bli vanskelig...
Aldri vært noe problem for meg med 5, det er totalen på 8 som flere agenter har hengt seg opp i. Men som @Are skriver, så kan det være selve systemet og ikke amex sine regler som begrenser dette. Flere har fått 9.
Jeg har såvidt begynt å snuse på årets CT-tur og er nysgjerrig på SQ. Såvidt jeg har lest meg til er det seter på A380 og 777-300ER de bare slipper til sine egne medlemmer. I følge denne artikkelen kan United-medlemmer booke på A330, 772, 772ER, 773 non ER og A350. Gjelder dette også for Eurobonus? Det er mulig det ikke er F på noen av disse, men SQ C er vel heller ikke så dårlig hvis man er på biztur?
Dette er veldig interessant lesning. Spesielt om man finner åpninger på A350 - denne kunne jeg virkelig tenkt meg å forsøke. Hold oss oppdatert på hva du finner om du gir det et skikkelig forsøk
Mener at A350 er unntatt også, men ser den ligger inne. Er isåfall helt nye seter, og et produkt som matcher f.eks TG gammel F. Når jeg forsøkte å booke ICN-SIN med SQ C 333 så ikke Tallin noe tilgjengelighet på mange datoer hvor Expertflyer viste tilgjengelighet. Vet ikke om det ligger noe restriksjoner ift EB, men blir interessant å høre om du får booket
Gjorde 10 raske søk (sept, okt, nov og des) i Expertflyer for DUS-SIN og SFO-SIN. Ingen tilgjengelige awards her på A350. Edit: Kan i samme slengen kort nevne de rutene hvor jeg finner stor tilgjengelighet for SQ I -> ICN-SIN, HND-SIN, PVG-SIN, PEK-SIN, IST-SIN, TPE-SIN. EN god miks av 772, 773, 333, 77W og tilgjengelighet hver eneste uke.