Noen som har prøvd å bestille med companion ticket hos sas de siste dagene/ukene? Noen som har fått det til? Bestilte for noen måneder siden, men da jeg ringte i dag snakket jeg med en skikkelig kjip kundekonsulent som ikke ville hjelpe med noen ting
Han sa bare at de ikke ville ha noe å gjøre med companion ticket bookinger og at jeg måtte ringe companion ticket nummeret. Men da er det altså agent ruletten som gjelder som vanlig.
Ahh, beklager. Jeg leste feil. Ja jeg ringte Companion Ticket nummeret. Men, de skal kunne gjøre både endringer og bestille. Tips: Fortell hele ruten du vil ha, også når de kommer til betaling og slikt, så sier du at du vil bruke CT billetten
Hvorfor ikke bare ringe CT nummeret? Har vært på tråden med dem 3 ganger siste uken, og få i SAS systemet er mer effektive og kan systemet bedre enn disse
Har oppnådd CT på mitt platinum; og tviler på at jeg vil klare en til i år om jeg oppgraderer til Elite. Da bør jeg vel bare nedgradere til basic resten av året så snart som mulig om jeg har skjønt det riktig. Og dersom jeg slutter helt å bruke amex resten av året øker kanskje sjansen for at det dukker opp en oppgraderings-bonus som tilbud etterhvert, har noen erfaringer med dette?
Istedenfor å få små poengsummer inn på SAS transaksjonener, hver gang man gjør kjøp med Amex elite. Går ikke det å få en PR mnd eller noe mer samlet?
dessverre. har vært i kontakt med kundeservice ang og de mener flesteparten av kundene ønsker det slik det er i dag?(yeah right). Kunne de ikke bare lagt inn et valg? antar IT systemet dems ikke takler dette og det så blir neppe noe av.
Det blir fort litt uoversiktlig når poengene kommer hele tida. På den annen side så roer det nervene mine at poengsaldoen øker nærmest dag for dag. Å få de samlet hver uke hadde vært optimalt for å sikre poengflyten uten å bli spamma av alle innkommende poengtransaksjoner hele tida, men det er vel utopisk å håpe på.
Som en fersk bonusjeger synes jeg det er gøy å se EB kontoen vokse nesten daglig, men ja, det hadde vært bedre hvis de hadde overført det i bolker.
Gjør som meg. Jeg har sannsynligvis fått en spesialavtale om poeng en gang i året eller deromkring. Håper jeg. Har ikke sett noe siden april, og har snart 50.000 utestående hos våre venner. Praktisk det da. Går ikke ut på dato i hvert fall
Samme som dama her. Meldte seg inn i feb og fortsatt ikke fått noen poeng. Når hun logger inn viser ikke eb nummer og saldo. Står bare prøv igjen senere. Har prøvd i 4 mnd nå. Ringt inn og alt.
Jeg synes overføring poeng 1 gang i året er for sjeldent, en gang i uken hadde vært passe. Det beste hadde jo vært om man kunne hatt poengene liggende på Amex kontoen og valgt selv når det ble overført.
Det geniale med de gamle Centurion-kortene var jo at de ga like mye EB som SAS-kortene, men man kunne veksle inn MR-poengene som aldri gikk ut på dato når man ville.