SAS AmEx Q&A

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Upsaker, 03. mai 2018.

  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,716
    Likes mottatt:
    64,154
    Bonuspoeng:
    293
    Bare for iOS eller??
     
  2. markus

    markus Senior Medlem

    Innlegg:
    1,012
    Likes mottatt:
    2,427
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har android.
    Chatten svarer på engelsk, men det er jo greit så lenge de klarer å svare på det du spør om. Har ikke fått testet den med et reelt spørsmål enda.
     
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,716
    Likes mottatt:
    64,154
    Bonuspoeng:
    293
    Interessant. Jeg er betatester for Amex-appen, men kan ikke se at jeg har denne funksjonen.
    Hvor i appen finner du den?
     
  4. markus

    markus Senior Medlem

    Innlegg:
    1,012
    Likes mottatt:
    2,427
    Bonuspoeng:
    113
    Ligger fast oppe i høyre hjørne uansett hvilken "fane" jeg er på.

    [​IMG]

    Måtte selvsagt teste i går:

    [​IMG]
     
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,716
    Likes mottatt:
    64,154
    Bonuspoeng:
    293
    Funker kanskje bare om man har Platinum?
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,209
    Likes mottatt:
    33,724
    Bonuspoeng:
    293
    Kan hende, jeg har den også, og har Platinum.
     
  7. The_Dude

    The_Dude EBG / Asante Gold Elite Plus / LH Senator / Pompøs

    Innlegg:
    1,322
    Likes mottatt:
    2,290
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, jeg hadde egentlig lagt det bort. På den andre siden kan det være noen benefits jeg ikke helt har forstått dybden av som gjør det verd det. Om jeg ser det over 2 år vil jeg jo "spare" ved å kjøpe poeng av andre for 3000 i året. Hadde Platinum gitt 20 per 100, så ville jeg nok tatt det.

    Men som Durek sier, mulig jeg kjører på om jeg mangler noen poeng på gullet når den tid kommer.
     
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

    Innlegg:
    5,701
    Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Tror du er inne på noe der. Jeg har ikke Platinum og har heller ikke det ikonet i appen (iPhone).
     
  9. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,295
    Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Du burde uansett ikke slå til på oppgradering nå fordi det er ganske høy sannsynlighet for at du da mister de opprinnelige 30k for Premium-signup. Du må fortsatt ha kortet ved utbetaling. Oppgraderingstilbudet kommer garantert igjen så kan du evt vurdere det da isteden.
     
    Spielhaug liker dette
  10. Rscott

    Rscott Veteran

    Innlegg:
    1,705
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Tror også dere har rett. Jeg har iPhone, Platinum - og chat.
     
  11. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,264
    Likes mottatt:
    1,992
    Bonuspoeng:
    113
    Samme her.
     
  12. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Flere som har problemer med treghet i overføring av eb-poeng?
    Appen har også begynt å spørre etter engangskode nå hver gang jeg starter den..
     
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,716
    Likes mottatt:
    64,154
    Bonuspoeng:
    293
    Appen min tar imot fingeravtrykk, så må jeg få sms med engangskode, så må jeg gi fingeren igjen, og så må jeg få sms med engangskode, og så må jeg gi fingeren igjen, og så gir jeg opp. o_O:rolleyes::confused:
     
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,716
    Likes mottatt:
    64,154
    Bonuspoeng:
    293
    Prøvde å logge meg på "nettbanken" nå, og der var det også mye tull. Så det kan hende noen fra SAS IT har vært på besøk igjen..
     
    Travellingalf liker dette
  15. FlyMCO

    FlyMCO Senior Medlem

    Innlegg:
    591
    Likes mottatt:
    793
    Bonuspoeng:
    93
    April fools day.
     
  16. Hanen

    Hanen Medlem

    Innlegg:
    93
    Likes mottatt:
    119
    Bonuspoeng:
    33
    Prøver å komme i kontakt med kundeservice angående noen gamle fakturaer som jeg trenger.
    Er de eldre enn 6 måneder finner du de ikke på nett.
    Ikke har de mail og kommer ikke igjennom på telefon. Går igjennom hele regla med opptak, personvern , blabla. Når de endelig skal sette meg over til en konsulent blir jeg brutt, hver gang. Har prøvd alle nummerne og det samme skjer.
    Imponerende:(
     
  17. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg ringte dem ufarget, ingen problemer å komme igjennom, maks uheldig? Hadde mye trøbbel sa dem idag, ble anbefalt å ikke bruke appen enda.
     
  18. BamBamBoogey

    BamBamBoogey Medlem

    Innlegg:
    133
    Likes mottatt:
    999
    Bonuspoeng:
    93
  19. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Nå forsvant alle transaksjoner gjort de siste dagene også i appen :confused:
     
  20. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Noe ser det ut som alt virker igjen:)
    To spørsmål

    1) hvor på nettsiden finner jeg ut hvor mye jeg har igjen til CT?

    2) Points Transfer Reversals har jeg fått på et nettkjøp som er på vei, noen som vet hvorfor?
     

Del denne siden