Hei folkens,
Tenkte jeg skulle høre her om noen andre har opplevd det samme som meg, og hva som eventuelt har blitt gjort med det.
I november i fjor oppgraderte jeg fra SAS Amex Premium til SAS Amex Elite under kampanjen med 30k poeng bonus. Søknad godkjent umiddelbart, nytt kort lå i postkassen i løpet av en ukes tid. På meste faktura var måneds kost økt fra 100kr til 400kr, så langt alt etter boken. Tålmodig ventet jeg 2-3 uker, men ingen 20k statuspoeng tikket inn på EB kontoen. Tok så kontakt med Amex som forsikret meg om at saken ble eskalert og poeng skulle være på plass snarlig. Tiden gikk, ingen poeng på plass, og jeg går et par runddanser med kundesenteret, samme svar, samme utfall hver gang. Dette pågår over de neste par månedene. Med dobbel poeng kampanjen til SAS over vinteren traff jeg diamant uavhengig av poengene, så jeg lot saken ligge.
I mai oppdaget jeg dog til min overraskelse at dette ikke var eneste feil med kortet mitt. Når jeg kikket tilbake i tid siden oppgraderingen viser det seg at jeg aldri har fått mer enn 15 poeng per 100kr, ikke før eller siden. Har fortsatt tilgode å få mer enn 15. Tok dette opp med kundesenteret, sammen med en fornyet klage på manglende statuspoeng (ny opptjeningsperiode nå
). Forhørte meg også om CT opptjening ville fortsette etter første er opptjent, noe damen på kundesenteret mente. Ikke akkurat overraskende stemte ikke dette, da første CT tikket inn i forrige uke forsvant opptellingsdelen på min side på amex.no. Tok så på nytt kontakt og forhørte meg, siden nå er det jo tydelig at det eneste som er Elite med mitt kundeforhold er månedskost og fargen på kortet. Nok en gang en forsikring om at "saken er eskalert og du vil få tilbakemelding fra teknisk avdeling innen en uke". Har forøvrig aldri hørt noe tilbake fra noen hos Amex
Utrolig nok fikk jeg 30k poeng for oppgraderings kampanjen i slutten av mai, som det skulle.
Hva kan jeg gjøre her? Jeg ønsker jo å beholde Amex for opptjening av CT, men kjenner at tålmodigheten er meget tynnslitt
Vis alt...