SAS IT - feil og rar respons

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av tobeornot999, 13. mai 2021.

  1. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,559
    Likes mottatt:
    9,135
    Bonuspoeng:
    183
    Som jeg sa: på Android
     
  2. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,329
    Likes mottatt:
    17,984
    Bonuspoeng:
    293
    Siterte en post der TS skriver det benyttes iPhone.

     
  3. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,559
    Likes mottatt:
    9,135
    Bonuspoeng:
    183
    Ah, sorry!

    Her diskuterte vi 2 forskjellige app feil samtidig, hvor den jeg snakket om ikke gjelder for iphone kollegene mine men dukker opp på android.

    Det herlige med SAS IT: alltid flere feil å peke på ;)
     
  4. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    778
    Likes mottatt:
    1,444
    Bonuspoeng:
    93
    Ser ut til å funke greit igjen nå. Mistenker at noen hadde lagt inn et fremtidig versjonsnr som krav for bruk av appen, noe som førte til at dette skjedde. Litt amatørmessig, men har opplevd lignende før.
     
    kaiarne liker dette
  5. Fleksnes

    Fleksnes Aktivt Medlem

    Innlegg:
    463
    Likes mottatt:
    848
    Bonuspoeng:
    93
    Fått endra flight av SAS, og når jeg går inn å skal forsøke endre dette på nett så får jeg "intern feil". Andre med samme problem? Snakk om innenriks.
     
  6. Trent600

    Trent600 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    388
    Likes mottatt:
    651
    Bonuspoeng:
    93
    Har fått det samme i et par uker, se også post #149 i denne tråden.
     
    TElg78 liker dette
  7. davidhad

    davidhad Medlem

    Innlegg:
    81
    Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    18
    Hei! Jeg hadde en utenlandsreise i januar, som jeg avbestilte fordi jeg så jeg kunne få en voucher med å avbestille reisen. Når jeg avbestilte så får jeg dagen etterpå mail om refusjon av skatter og avgifter. Har klaget på telefon, og hun mente at jeg må ha trykket feil, og har og sendt mail til diamantmailen, men de sier jeg må ta det på telefon. Er det ikke noe jeg kan gjøre her? Kan ikke bevise at jeg ikke trykket feil, men har forklart både muntlig og skriftlig at det ikke var et alternativ å velge voucher, selv om flyvningen kvalifiserte for det.
     
  8. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    2,369
    Likes mottatt:
    16,098
    Bonuspoeng:
    183
    Elsker den tydelige informasjonen fra SAS på følgende SMS:

    upload_2021-12-29_13-47-34.png
     
  9. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,559
    Likes mottatt:
    9,135
    Bonuspoeng:
    183
    Morsom!

    Hos meg kom det nettopp inn mail om at reisen min til Barcelona er om 3 dager. Nei, SAS, den reisen var i forgårs :)
     
    EndreD liker dette
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,864
    Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    Nå er det igjen umulig å avbestille CT-reiser på nett. Det samme gjelder *A-bookinger uten CT.

    Så da må man stå i kø igjen da... Sammen med resten av Norge. :mad:
     
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,864
    Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    10 minutter i kø, det er jo en slags rekord i disse dager?
    Vanlig SAS KS, valgte engelsk og å bli oppringt.
     
    EndreD liker dette
  12. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    3,434
    Likes mottatt:
    6,686
    Bonuspoeng:
    183
    For å avbestille uten å vente i telefonkø er et tips å bruke chat på sas.no eller Facebook Messenger.
     
    themichael and holmen like this.
  13. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,559
    Likes mottatt:
    9,135
    Bonuspoeng:
    183
    Har god erfaring med samme oppsett (engelsk og tilbakering).

    Og så man selsvagt legge inn EB nummer for å bli prioritert som Diamant eller andre gyldne kort :)
     
  14. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,704
    Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    Er set fleire enn meg som får opp i appen at det berre er inkludert handbagasje i billetten? Er snakk om *A booking i biz med EB (SK, BR og TG).

    Edit: Eg er EBG
     
  15. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,200
    Likes mottatt:
    114,834
    Bonuspoeng:
    350
    Jepp, liten bug. Står riktig på nett hos meg
     
    Sunnfjordingen liker dette
  16. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    3,434
    Likes mottatt:
    6,686
    Bonuspoeng:
    183
    Kun håndbagasje som får plass under setet og hundre kolli på maks 0kg hver som innsjekket bagasje. Kan nok trygt se bort fra teksten i appen når man flyr andre selskaper enn SAS.
     
    Sunnfjordingen liker dette
  17. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,329
    Likes mottatt:
    17,984
    Bonuspoeng:
    293
    TAP gir bare 4 x 0kg, mens Thai gir hele 80 x 0kg :)
     
  18. Flyrlavt

    Flyrlavt Veteran

    Innlegg:
    1,568
    Likes mottatt:
    4,140
    Bonuspoeng:
    113
    Dagens flygning med sas ble forsinket, fikk beskjed på sms og appen oppdaterte seg fort. Ingen problem. Merket ved en tilfeldighet litt senere at sas også har sendt en mail om dette, denne har derimot havnet under "Reklame" hos gmail.
    Jeg ser helst at jeg i fremtiden får mail av betydning fra sas som ikke forsvinner under "reklame", usikker på om problemet ligger hos sas eller om det er gmail som har filtrert denne ut til reklame? Eventuelt noe jeg kan få ordnet selv?
     
  19. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,623
    Likes mottatt:
    26,565
    Bonuspoeng:
    183
    Flytt mailen fra reklame til primær, så skal de påfølgende komme riktig sted.
     
    Flyrlavt liker dette
  20. Flyrlavt

    Flyrlavt Veteran

    Innlegg:
    1,568
    Likes mottatt:
    4,140
    Bonuspoeng:
    113
    Prøver det og satser på at det kommer rett fra nå av!
     
    Maggie liker dette

Del denne siden