Ah, sorry! Her diskuterte vi 2 forskjellige app feil samtidig, hvor den jeg snakket om ikke gjelder for iphone kollegene mine men dukker opp på android. Det herlige med SAS IT: alltid flere feil å peke på
Ser ut til å funke greit igjen nå. Mistenker at noen hadde lagt inn et fremtidig versjonsnr som krav for bruk av appen, noe som førte til at dette skjedde. Litt amatørmessig, men har opplevd lignende før.
Fått endra flight av SAS, og når jeg går inn å skal forsøke endre dette på nett så får jeg "intern feil". Andre med samme problem? Snakk om innenriks.
Hei! Jeg hadde en utenlandsreise i januar, som jeg avbestilte fordi jeg så jeg kunne få en voucher med å avbestille reisen. Når jeg avbestilte så får jeg dagen etterpå mail om refusjon av skatter og avgifter. Har klaget på telefon, og hun mente at jeg må ha trykket feil, og har og sendt mail til diamantmailen, men de sier jeg må ta det på telefon. Er det ikke noe jeg kan gjøre her? Kan ikke bevise at jeg ikke trykket feil, men har forklart både muntlig og skriftlig at det ikke var et alternativ å velge voucher, selv om flyvningen kvalifiserte for det.
Morsom! Hos meg kom det nettopp inn mail om at reisen min til Barcelona er om 3 dager. Nei, SAS, den reisen var i forgårs
Nå er det igjen umulig å avbestille CT-reiser på nett. Det samme gjelder *A-bookinger uten CT. Så da må man stå i kø igjen da... Sammen med resten av Norge.
10 minutter i kø, det er jo en slags rekord i disse dager? Vanlig SAS KS, valgte engelsk og å bli oppringt.
For å avbestille uten å vente i telefonkø er et tips å bruke chat på sas.no eller Facebook Messenger.
Har god erfaring med samme oppsett (engelsk og tilbakering). Og så man selsvagt legge inn EB nummer for å bli prioritert som Diamant eller andre gyldne kort
Er set fleire enn meg som får opp i appen at det berre er inkludert handbagasje i billetten? Er snakk om *A booking i biz med EB (SK, BR og TG). Edit: Eg er EBG
Kun håndbagasje som får plass under setet og hundre kolli på maks 0kg hver som innsjekket bagasje. Kan nok trygt se bort fra teksten i appen når man flyr andre selskaper enn SAS.
Dagens flygning med sas ble forsinket, fikk beskjed på sms og appen oppdaterte seg fort. Ingen problem. Merket ved en tilfeldighet litt senere at sas også har sendt en mail om dette, denne har derimot havnet under "Reklame" hos gmail. Jeg ser helst at jeg i fremtiden får mail av betydning fra sas som ikke forsvinner under "reklame", usikker på om problemet ligger hos sas eller om det er gmail som har filtrert denne ut til reklame? Eventuelt noe jeg kan få ordnet selv?