SAS IT - feil og rar respons

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av tobeornot999, 13. mai 2021.

  1. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    5,750
    Likes mottatt:
    12,322
    Bonuspoeng:
    293
    Som jeg sa: på Android
     
  2. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,547
    Likes mottatt:
    19,726
    Bonuspoeng:
    293
    Siterte en post der TS skriver det benyttes iPhone.

     
  3. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    5,750
    Likes mottatt:
    12,322
    Bonuspoeng:
    293
    Ah, sorry!

    Her diskuterte vi 2 forskjellige app feil samtidig, hvor den jeg snakket om ikke gjelder for iphone kollegene mine men dukker opp på android.

    Det herlige med SAS IT: alltid flere feil å peke på ;)
     
  4. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    825
    Likes mottatt:
    1,545
    Bonuspoeng:
    93
    Ser ut til å funke greit igjen nå. Mistenker at noen hadde lagt inn et fremtidig versjonsnr som krav for bruk av appen, noe som førte til at dette skjedde. Litt amatørmessig, men har opplevd lignende før.
     
    kaiarne liker dette
  5. Fleksnes

    Fleksnes Senior Medlem

    Innlegg:
    536
    Likes mottatt:
    1,055
    Bonuspoeng:
    93
    Fått endra flight av SAS, og når jeg går inn å skal forsøke endre dette på nett så får jeg "intern feil". Andre med samme problem? Snakk om innenriks.
     
  6. Trent600

    Trent600 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    412
    Likes mottatt:
    683
    Bonuspoeng:
    93
    Har fått det samme i et par uker, se også post #149 i denne tråden.
     
    TElg78 liker dette
  7. davidhad

    davidhad Medlem

    Innlegg:
    81
    Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    18
    Hei! Jeg hadde en utenlandsreise i januar, som jeg avbestilte fordi jeg så jeg kunne få en voucher med å avbestille reisen. Når jeg avbestilte så får jeg dagen etterpå mail om refusjon av skatter og avgifter. Har klaget på telefon, og hun mente at jeg må ha trykket feil, og har og sendt mail til diamantmailen, men de sier jeg må ta det på telefon. Er det ikke noe jeg kan gjøre her? Kan ikke bevise at jeg ikke trykket feil, men har forklart både muntlig og skriftlig at det ikke var et alternativ å velge voucher, selv om flyvningen kvalifiserte for det.
     
  8. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    2,659
    Likes mottatt:
    19,253
    Bonuspoeng:
    183
    Elsker den tydelige informasjonen fra SAS på følgende SMS:

    upload_2021-12-29_13-47-34.png
     
  9. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    5,750
    Likes mottatt:
    12,322
    Bonuspoeng:
    293
    Morsom!

    Hos meg kom det nettopp inn mail om at reisen min til Barcelona er om 3 dager. Nei, SAS, den reisen var i forgårs :)
     
    EndreD liker dette
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,282
    Likes mottatt:
    75,531
    Bonuspoeng:
    293
    Nå er det igjen umulig å avbestille CT-reiser på nett. Det samme gjelder *A-bookinger uten CT.

    Så da må man stå i kø igjen da... Sammen med resten av Norge. :mad:
     
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,282
    Likes mottatt:
    75,531
    Bonuspoeng:
    293
    10 minutter i kø, det er jo en slags rekord i disse dager?
    Vanlig SAS KS, valgte engelsk og å bli oppringt.
     
    EndreD liker dette
  12. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    3,848
    Likes mottatt:
    7,667
    Bonuspoeng:
    183
    For å avbestille uten å vente i telefonkø er et tips å bruke chat på sas.no eller Facebook Messenger.
     
    themichael and holmen like this.
  13. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    5,750
    Likes mottatt:
    12,322
    Bonuspoeng:
    293
    Har god erfaring med samme oppsett (engelsk og tilbakering).

    Og så man selsvagt legge inn EB nummer for å bli prioritert som Diamant eller andre gyldne kort :)
     
  14. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    5,158
    Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Er set fleire enn meg som får opp i appen at det berre er inkludert handbagasje i billetten? Er snakk om *A booking i biz med EB (SK, BR og TG).

    Edit: Eg er EBG
     
  15. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,393
    Likes mottatt:
    115,776
    Bonuspoeng:
    350
    Jepp, liten bug. Står riktig på nett hos meg
     
    Sunnfjordingen liker dette
  16. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    3,848
    Likes mottatt:
    7,667
    Bonuspoeng:
    183
    Kun håndbagasje som får plass under setet og hundre kolli på maks 0kg hver som innsjekket bagasje. Kan nok trygt se bort fra teksten i appen når man flyr andre selskaper enn SAS.
     
    Sunnfjordingen liker dette
  17. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,547
    Likes mottatt:
    19,726
    Bonuspoeng:
    293
    TAP gir bare 4 x 0kg, mens Thai gir hele 80 x 0kg :)
     
  18. Flyrlavt

    Flyrlavt EBB & Meny mer

    Innlegg:
    1,753
    Likes mottatt:
    4,803
    Bonuspoeng:
    113
    Dagens flygning med sas ble forsinket, fikk beskjed på sms og appen oppdaterte seg fort. Ingen problem. Merket ved en tilfeldighet litt senere at sas også har sendt en mail om dette, denne har derimot havnet under "Reklame" hos gmail.
    Jeg ser helst at jeg i fremtiden får mail av betydning fra sas som ikke forsvinner under "reklame", usikker på om problemet ligger hos sas eller om det er gmail som har filtrert denne ut til reklame? Eventuelt noe jeg kan få ordnet selv?
     
  19. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,805
    Likes mottatt:
    28,309
    Bonuspoeng:
    183
    Flytt mailen fra reklame til primær, så skal de påfølgende komme riktig sted.
     
    Flyrlavt liker dette
  20. Flyrlavt

    Flyrlavt EBB & Meny mer

    Innlegg:
    1,753
    Likes mottatt:
    4,803
    Bonuspoeng:
    113
    Prøver det og satser på at det kommer rett fra nå av!
     
    Maggie liker dette

Del denne siden