SAS IT - feil og rar respons

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av tobeornot999, 13. mai 2021.

  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,865
    Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg kommer til listen over bookinger, men den står bare og snurrer hvis jeg går inn på en booking.
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,310
    Likes mottatt:
    33,883
    Bonuspoeng:
    293
    Frua fikk ikke opp boardingkortet sitt, eneste forskjellen på oss er abonnementet. Meg Telenor, hun Telia.
     
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,865
    Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    Er det den eneste forskjellen på deg og kona? :p
     
  4. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Enkelte ektefeller blir svært like etter mange år i hop. Litt som at enkelte hundeeiere etter hvert ligner på bikkja si. ;):)
     
    RoadKing, tobeornot999 and holmen like this.
  5. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    778
    Likes mottatt:
    1,444
    Bonuspoeng:
    93
    Ordnet seg til slutt ser jeg, men ikke helt tillitsvekkende at sånt skjer....
     
  6. petrate

    petrate Medlem

    Innlegg:
    207
    Likes mottatt:
    260
    Bonuspoeng:
    63
    Andre som ikke får logget seg inn på sas appen?
     
    themichael liker dette
  7. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,573
    Likes mottatt:
    4,160
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, akkurat det same her. Jeg skulle sjekke inn i går og ble plutselig utlogget. Tømming av cache, nyinstallasjon o.l. hjalp ikke noe. Men det går fremdeles å sjekke inn og ha boarding pass i appen.
     
    petrate liker dette
  8. Trent600

    Trent600 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    388
    Likes mottatt:
    651
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har klart å endre bonusreise i det siste? Har prøvd jevnlig ihvertfall siste uke men får bare "intern feil" når jeg skal søke:

    upload_2021-12-19_13-59-1.png
     
  9. spacecosmos

    spacecosmos EBD

    Innlegg:
    584
    Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    Dette hadde jeg problemer med også, i to uker! Jeg anbefaler deg å ringe SAS først som sist. For plutselig må du betale mer for billetten (så sant du ikke har full flex) når det nærmer seg avreise. Jeg gjorde dette senest på torsdag, da jeg var tur/retur OSL-SVG.
     
  10. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    778
    Likes mottatt:
    1,444
    Bonuspoeng:
    93
    Mer moro fra SAS IT.... Åpner SAS-appen på min iPhone og får melding om at "Your version of the app is no longer supported." og blir sendt rett til app-store for å oppdatere. Men jeg har siste versjon, så da sitter jeg der uten app som funker o_O
     
  11. kaiarne

    kaiarne Aktivt Medlem

    Innlegg:
    329
    Likes mottatt:
    510
    Bonuspoeng:
    93
    Samme her. Noe som har en løsning på dette?
     
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,865
    Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    Har ikke det problemet, men når jeg trykker på "Travel Extras" nederst på en booking, så sier den at den skal ta meg videre til min browser.

    Så får jeg melding om at "Your browser does not support this action". Altså, jeg tror Chrome klarer å åpne en nettside?
     
    tobeornot999 and themichael like this.
  13. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran Moderator

    Innlegg:
    3,751
    Likes mottatt:
    23,531
    Bonuspoeng:
    183
    Samme skjedde her... skal heldigvis ikke ut og reise med det første.
     
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,865
    Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    De fikser ikke feil, de er mest opptatt av utseendet på nettsiden.
    upload_2021-12-20_15-52-35.png
     
    RoadKing liker dette
  15. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    778
    Likes mottatt:
    1,444
    Bonuspoeng:
    93
    SAS IT bruker kun Internet Explorer :D
     
  16. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    778
    Likes mottatt:
    1,444
    Bonuspoeng:
    93
    Ett vanlig problem hos mange selskap. Det blir som hos mange huseiere, det er enklere og billigere å male huset enn å fikse grunnmur som siger...
     
    RoadKing and petrate like this.
  17. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,865
    Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    Hehe.. Ja, men når man ringer dem så sier de" du må bruke Chrome, og slette cookies", før de har tenkt til å legge på, da de har "hjulpet" meg. :rolleyes:
     
    RescueMe liker dette
  18. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,865
    Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp.
    Det er mye morsommere å male ny farge enn å fikse noe som ikke synes. Det er gjennomgående hos folk som selger hus.
     
  19. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,559
    Likes mottatt:
    9,135
    Bonuspoeng:
    183
    Slik har det vært en stund nå, på Android.

    Jeg tror SAS appen prøver å "kaste" brukeren over i Chrome, og så tillater ikke (lenger) systemet dette - sikkert av sikkerhetsgrunner for å unngå at slemme apper sender deg til en phishing side feks.

    Men dette får jo alle andre enn SAS IT til helt fint.

    Massevis av apper er i hovedsak skall som viser web-innhold - så jeg tror det hele bunner ut i at SAS ikke bruker riktig rammeverk (Webview) for å vise innholdet de linker til.
     
    holmen liker dette
  20. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,329
    Likes mottatt:
    17,984
    Bonuspoeng:
    293
    Fungerer herfra, på iPad iaffal. Ikke testet på iPhone enn.
     

Del denne siden