Jeg har bare gode erfaringer med Finnair sine bestillingssider, men jeg har ikke reist mye med de. Hva slags problemer har du hatt?
Ikke mulig å knytte booking til profil, appen ser snacksy ut men mangler mye info, setvalg "sitter ikke" før etter flere forsøk, bare for å nevne noen ting...
Slet med å logge på i dag jeg også… Skulle registrere manglende poeng, og da jeg gikk via registrering av manglende poeng fikk jeg logget rett inn… Så virker som det er hovedsiden som sliter…
Flere som sliter med at "bestill vanlige billetter for poeng" har feil? Ting står bare å loader og kommer ikke videre
Fortsatt ikke noe klokere på dette. Har prøvd med brukeren til konto også men fortsatt så stopper det bare opp. Om jeg prøver en rute i europa så ser det riktig nok ut til å fungere (samt japan) - men ingen US ruter
Låner denne. Prøver å få tak i SAS nå, men selv etter 40 minutt er det ikke svar. Er EBD så jeg trodde jeg hadde en liten fordel i køen… Har SAS sovnet?
Ja. De har ikke lenger døgn service. Slik har det vært lengre nå, desverre. Trikset som gull eller diamond er å ringe på tidlig kveld - mens det er stengt tlf for de fleste men før svenskene har sovnet.
Har akkurat fått gullkort, har en tur nå idag, leg run, KRS-OSL-TRD med retur i morgen, mandag. har også hatt en runde TRD-OSL-TRD. Gikk inn på check-in via appen og endret EB-nr fra EBS til EBG og fikk da boardingklasse A og FastTrak på boardinpassene for turen opp hit til TRD og turen til og fra OSL, men da jeg kunne sjekke inn og få boardinpassene for hjemturen i morgen har jeg ikke FastTrak og boardingklasse G, selv om jeg ligger inne med EBG. Noen tips om å få ordnet det? Har SAS noen bemannet seervicedesk på TRD som kan hjelpe?
Rart, det gikk helt smertefritt da jeg fikk EBG tirsdagt denne uka. Det er sikkert noen som har bedre tips, men jeg hadde prøvd to ting: Når du sjekker inn i appen har du en knapp "Frequent flyer programm". Du kan prøve å endre til EBG her. Ellers kan du kansellere innsjekk og sjekke inn på nytt. Det er ellers bemannet innsjekk på Værnes, men da kan det godt være litt kø.
Noen flere som opplever problemer med å hente bookinger i dag? Får ikke opp noen av mine fremtidige bookinger, hverken på sas.no eller i appen. Funker heller ikke å søke opp bookinger via bestillingsreferanse.