Jeg begynner forresten å bli møkklei denne "interne feilen" på sidene til SAS når man skal prøve å gjøre endringer på en booking.
Enig, var bort i den selv nå nettopp... Og "trikset" med å velge t/r hjalp dessverre ikke for mitt tilfelle.
Kan dette ha noe med at dere har en Friends & Family billett. De kan ofte,eller aldri,idk,endres fordi denne billettypen ikke ligger i systemet når F&F kampanje ikke lenger er ute. Da må det ringes inn. Må det på alle mine F&F bookinger jeg har prøvd å endre.
Dette er en ren bonustur med Flypremiumrabatt. Har fremdeles samme nivå, så det bør ikke være problemet. F&F har jeg fått endret, men det var mens kampanjen fremdeles var aktiv.
SAS tok jo bort muligheten for å booke "annen reise" (retur fra en annen by) med bonuspoeng for en stund siden, men jeg husker det var en bug så en kunne komme rundt dette. Husker imidlertid ikke helt hvordan det ble gjort. Noen som gjør det?
Klassisk SAS IT: Fikk epost med 'gratulerer med et nytt år som EBD'. Ventet en uke, og bestilte så et nytt fysisk kort fordi det er greit å ha pga loungetilgang noen steder. Fikk i dag et brev med postdato 26/01/2022, som inneholdt et kort med utløpsdato 01/22. Dvs. de klarte å sende meg et kort som hadde forfalt før det ankom
Lurer på hvorfor sas i sin undersøkelse er interessert i mine ansatte? Nå har jeg ingen ansatte, og hadde jeg hatt ansatte som denne Alex, ville han ikke vært min ansatt.
Kanskje bedre i noen tilfeller, men Turkish har ikke endret videreforbindelse med andre selskap booket på samme billett når jeg har fått slike eposter, har måtte ringe de.
Aaarg… Meldingen ”Intern feil” ved endring av EB billetter tror jeg de snart kan endre til ”Intern permanent feil”
Noen som vet hva man gjør for å få SAS til å skjønne at man ikke er bot eller message.blockError? Jeg er bot på flysas.com og får den andre feilmeldingen på de andre sas sidene. Har prøvd mobil, andre nettlesere på Mac og Windows, både med og uten adblocker. Prøver å søke på Star Alliance award når jeg får dette
Nei ikke til vanlig, men har prøvd også med men det funket heller ikke. Kan jo hende IP-adressen min ble blokkert av SAS som VPN kanskje? Men siden søndag funker det igjen, så jeg fikk bestillt reisen til slutt
Usikker på om dette er passende sted; men har SAS sluttet med å gi poeng for innenriksreiser? Har prøvd å bestille to turer t/r TRD-OSL de siste par dagene, men det står ingenting om hvor mange poeng jeg sanker på denne reisen der du velger billettype, slik det har vært tidligere. Relativt fersk i gamet her, så mulig det har en enkel forklaring
Tror det er en bug i forbindelse med endring i opptjening på noen billett-typer fra 1.mars. Når jeg bestilte en reise nylig stod det heller ingen poeng på flere alternativ, og bare poeng tilsvarende 1 leg på den jeg valgte, men reglene er klare for hvor mange poeng man skal få basert på område og klasse.