Jeg booket ARN-OSL i SAS Plus Pro for et par uker siden, men oppdaget i dag at bookingen står oppført som SAS Plus Smart i app og profil. Jeg får dermed ikke avbestilt den. Noen som har vært borti i det før? (Jeg har opprinnelig bekreftelse i Pro på epost.)
Ja, får samme feilmelding! skal også prøve å slette en billett på tirsdag, men beskjed om at det ikke går og at jeg må ringe kundeservice. Som jo er umulig i disse dag (får ikke engang kommet meg i kø( Drittlei disse sas tidene
Mon tro om dette er grunnen til at jeg ikke får kansellert bonusbilletter eller ombooket de. At der er en feil på min konto liksom. Får satse på at jeg får kranglet meg til å få bonuspoengene tilbake i ettertid.
Jeg lurer på det samme. Jeg har forsøkt å komme i kontakt med SAS via telefon i hele dag. Selv med diamantstatus har jeg ikke klart det. Prøvde også callback, men etter seks timer har jeg ikke hørt noe fra de. Har en bonusreise på onsdag som jeg vil avbestille, uavhengig av streiken. Klin umulig på hjemmesiden. Nå ser jeg for meg en kamp for å få mine 120.000 poeng. Diamantmailen er jo ubrukelig, de kan jo ikke hjelpe med noe som helst.
Jeg ville i det minste sendt e-post til diamond/gold-mailen om avbestillingen slik at du kan dokumentere dine forsøk på kansellering...
Er det en mulig løsning å endre billetten til en senere dato, og håpe at problemet har løst seg innen da. SAS tilbyr gratis ombokking pga streiken nå
Jeg prøvde det - der er ombookinglink på billetten min - men linken ender opp i blank side - så tydeligvis at de sliter teknisk i dag