Ikke den største SAS blunderen, men typisk eksempel på at SAS står for svenskt-allt-samman. Kom på mail nå nettopp. Og så oversetter de fritt, uten å vite at "prisverdig" betyr noe annet på norsk enn på svensk. De mener å si "value for money", men sier istedet at hotellene fortjener en pris/premie feks fordi standarden er bra
Sånt irriterer meg. Hvorfor kan de ikke bruke 3 sekunder på å få noen som kan norsk til å lese gjennom før de publiserer? Er sånn mange steder på nettsiden også.
Har innlogging til nettsiden endret seg? Får opp denne: Og enten brukernavn eller passord er feil, i følge SAS.
Det har vært slik siden i går. Jeg må oppgi brukernavn/passord to ganger for å komme inn, men det fungerer i hvert fall. Når det er sagt har jeg brukernavn fra "gamle dager" - ikke e-postadresse.
Jippi! Får håpe det varer lenge. Hvis SAS har satt Mr @holmen på pause vil jo tilgjengeligheten på bonusbilletter øke betraktelig For ordens skyld: testet med madamens innlogging (e-post). Det fungerte også greit.
Måtte resette passord. Kommer inn på App, men ikke via nettside på mobil eller Pc. Bare henger seg opp etter brukernavn/passord er tastet inn…
Samme her. Ringte inn i går, han kunne ikke gjøre annet enn å "sende en melding til IT" (eller noe sånt). Sendte også en epost til diamant-mailen, men har ikke fått svar. Fikk logget inn på app etter resett av passord, men på nett sier den bare at det er noe feil. Prøvd med brukernavn, epost og EB-nr, uten hell.
Resatte passord på nytt, og endret passordet på EuroBonus shopping til det samme passordet. Da funka det plutselig.
Usikker på om rette tråd å spørre, men hvor får jeg valgt betale med points+cash fortiden? Det kommer ikke opp når jeg velger det.Er det en bug i systemet?
Hvor mange øre er poengene verd i et slikt tilfelle? Har SAS satt en fast verdi på dem, eller kan det variere?