Hvis jeg prøver brukernavn får jeg kontosperret, hvis jeg prøver EBBnummer får jeg "Vi kunne ikke finne deg med denne kombinasjonen av påloggings-ID og passord. Prøv igjen." Prøvde resette passord, får samme feil da også. Og siden jeg har hatt krøll med flere kontoer på samme mail tidligere, går det ikke å logge inn med epost. Gullmailen skulle bringe det videre til it, og slik går no dagan.
Kunne vært en god grunn til problemene, og tekstingen av feltet er jo helt tydelig. Men, som et datapunkt, jeg har null problem med å logge inn med brukernavn også nå i dag.
Jeg har logget inn med brukernavn daglig til begynnelsen av juli i år. Etter det har det ikke virket.
Opplever at enkelte destinasjoner ikke lenger blir autocompleted eller finnes på Star søket lenger. Hverken fullt navn eller IATA-kode. Har sett på facebook at andre har opplevd det samme. En kjent feil som retter seg selv med tiden, eller har disse destinasjonene forsvunnet for godt? Awardfares står og henger når jeg søker der, men jeg får varsel.
TPC booking fungerer også bare halvparten av gangene - eller mindre. Etter man har valgt destinasjon i SAS for work, skal valget for å krysse av "jeg vil bruke TPC" bli mulig å velge hvis man har plukket en rute hvor TPC kan brukes. Istedet blir feltet for TPC aldri endret fra grått til hvitt, og kan ikke velges. Og TPC i app fungerer aldri. Men på web, etter noen utlogginger og ny innlogging fungerer det på 3-4 forsøk. Tror jeg har forsøkt å få SAS til å fikse 5-6 ganger nå. Men det virker bare ikke.
Ah, jeg klarte å sperre kontoen min da jeg som vanlig logget inn med brukernavn, som nå tydeligvis ikke går lenger. Kjekt om de hadde orket å gi beskjed om at de stoppet med brukernavn? Uansett, reset gikk greit og nå må jeg bruke EB nummeret fremover ser det ut til.
Fikk det samme her om dagen og måtte logge inn med EB-nr, men det virket med brukernavn (epost) igjen fra neste gang jeg logget inn.
Jeg har brukernavn fra gamle dager, da man fikk opprette "hva man ville" av brukernavn, så har jeg e-post og EB nummer i tillegg.
Synes jeg har vært plaget med innlogging i over en måned. I dag har det ikke nyttet å resette passord og logge inn med EB-nr engang, kontoen sperres nesten hver gang jeg skal logge inn på den.
Fikk åpnet kontoen via gullmail, måtte endre til et passord jeg aldri har brukt der før for å få logget inn.
Innloggingsproblemer både for meg og mannen i dag. Får feilmelding når vi prøver å logge inn eller 502 bad gateway på sas.no. Irriterende at det er så ofte feil.
Nå er det et eller annet seriøst feil hos SAS. Nettsiden ville ikke ligge meg inn, ble til slutt "sperret pga for mange forsøk". I appen står det at de har problemer med check-in og boarding pass, og i tillegg får jeg ikke tilgang på bookingene mine.
https://e24.no/naeringsliv/i/alJjb2...-sjekket-inn-paa-nett-og-lastet-ned-billetter SAS har ikke dagen i dag. Håper ikke det går utover noen herfra.
Microsoft Azure begynte å få store problemer over hele verden for et par timer siden (vi har også mange systemer som sluttet å virke). https://azure.status.microsoft/status Virker som ting er i ferd med å stabilisere seg litt, så hvis SAS bruker Azure, mulig det ordner seg etterhvert for de også.