Når dette har skjedd med meg kommer det normalt en email fra [email protected] ganske fort. Klikk på linken der og kontoen blir åpnet igjen. Eventuelt fungerer det også å logge inn med EB-nr om det var brukernavn (emailen) som ble sperret og vice versa.
Ok - sykt merkelig! Har fått beskjed om at kontoen er sperret i hele dag, men akkurat når jeg skrev dette kom den mailen du nevnte @Kjetil L
Umulig å bestille bonus billett. Har nok poeng, FP3, og fant gode billetter med avgang i morgen. Av en mystisk grunn spør SAS om min mail-adresse, som de jo kjenner veldig godt gjennom årevis med samme mailadresse i profilen min - som allerede er logget inn.
Det er mulig å booke business pro til HND fra både OSL, SVG, KRS, TRD, TOS og sikkert andre plasser også, men uansett hvilke datoer jeg sjekker fra BGO er det kun business smart tilgjengelig. SAS IT? Kan da umulig være meningen? Har spurt på mail for EBD, men ser ut til at de holder sommerstengt i år.
SAS Business Pro BGO-HND er publisert i GDS og kan søkes opp hos f.eks. Expedia. Forsøk å ringe inn om det haster og du vil booke direkte?
Litt farlig at SAS har en sånnen feil, for svindlere kan kopiere designen på mailen og folk vil jo gå fem på, så dette sikkerhetshullet må de for alvor fikses AZAP!!!
På tur i economy nå, og ser at på bookingen står både madammen og jeg ført opp med EBD. Bare litt merkelig siden vi ikke har vært diamant på lenge, typ 1 år+. Min neste booking i oktober står det også EBD på, mens desemberflyet har EBG som forventet. Tenkte først de hadde forskuttert EBD siden jeg har 10 segment booket før jul, men det kan det jo ikke være. Inne på medlemssidene er jeg gold. Har noen opplevd en spontan statusheving på enkelte bookinger? Og betyr dette at jeg kan bestille gratis drikke i Go på dette flyet?
Etter 40 minutter med en hyggelig saksbehandler (svensk) ref. en ombooking pga. kansellering timer samtalen ut... Ringer opp igjen og nå fikk jeg ei annen svensk dame som satte meg på vent. Nå er straks nye 11 minutter gått med crazy musikk....
Hvilken status hadde du da du booket? Faktisk status blir gjeldende på reisen, selv om EBX-prefixet blir stående uendret.
Ifølge tablet hos purser er madammen og jeg diamant.. så da blir det gratis drikke på flyet TLDR: madammen og jeg er gull, ikke vært diamant på lenge. Webside sier vi er gull. Booking og system ombord sier vi er diamant og vi fikk gratis drikke i go.