SAS IT - feil og rar respons

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av tobeornot999, 13. mai 2021.

  1. Kjetil L

    Kjetil L Senior Medlem

    Innlegg:
    908
    Likes mottatt:
    2,868
    Bonuspoeng:
    93
    Når dette har skjedd med meg kommer det normalt en email fra [email protected] ganske fort. Klikk på linken der og kontoen blir åpnet igjen.

    upload_2024-7-30_17-10-41.png

    Eventuelt fungerer det også å logge inn med EB-nr om det var brukernavn (emailen) som ble sperret og vice versa.
     
    holmen liker dette
  2. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,619
    Likes mottatt:
    5,865
    Bonuspoeng:
    183
    Funker ikke å gjøre dette nå i hvert fall.
     
  3. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,619
    Likes mottatt:
    5,865
    Bonuspoeng:
    183
    Eller det vil si - den mailen har ikke kommet.
     
  4. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,619
    Likes mottatt:
    5,865
    Bonuspoeng:
    183
    Ok - sykt merkelig! Har fått beskjed om at kontoen er sperret i hele dag, men akkurat når jeg skrev dette kom den mailen du nevnte @Kjetil L :D
     
    holmen and Kjetil L like this.
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,282
    Likes mottatt:
    75,531
    Bonuspoeng:
    293
    Har ikke fått mail, men fikk logget inn med ebnr i stedet for epost. Takker!
     
    Kjetil L liker dette
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,282
    Likes mottatt:
    75,531
    Bonuspoeng:
    293
    Og da fikk jeg eposten jeg også. :rolleyes:
     
    Jeanette liker dette
  7. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    5,751
    Likes mottatt:
    12,322
    Bonuspoeng:
    293
    Umulig å bestille bonus billett.

    Har nok poeng, FP3, og fant gode billetter med avgang i morgen.

    Av en mystisk grunn spør SAS om min mail-adresse, som de jo kjenner veldig godt gjennom årevis med samme mailadresse i profilen min - som allerede er logget inn.

    upload_2024-8-8_22-48-46.png
     
  8. cire913

    cire913 Medlem

    Innlegg:
    174
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har nettopp prøvd det og det fungerte bra her!
     
  9. Flyrlavt

    Flyrlavt EBB & Meny mer

    Innlegg:
    1,753
    Likes mottatt:
    4,803
    Bonuspoeng:
    113
    Det er mulig å booke business pro til HND fra både OSL, SVG, KRS, TRD, TOS og sikkert andre plasser også, men uansett hvilke datoer jeg sjekker fra BGO er det kun business smart tilgjengelig.

    SAS IT? Kan da umulig være meningen?

    Har spurt på mail for EBD, men ser ut til at de holder sommerstengt i år.
     
  10. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    3,848
    Likes mottatt:
    7,667
    Bonuspoeng:
    183
    SAS Business Pro BGO-HND er publisert i GDS og kan søkes opp hos f.eks. Expedia. Forsøk å ringe inn om det haster og du vil booke direkte?
     
    Flyrlavt liker dette
  11. Flyrlavt

    Flyrlavt EBB & Meny mer

    Innlegg:
    1,753
    Likes mottatt:
    4,803
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen hast, men greit å vite at det eksisterer. Rart at det ikke ligger på SAS sine egne sider.
     
  12. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,708
    Likes mottatt:
    6,241
    Bonuspoeng:
    183
    Litt farlig at SAS har en sånnen feil, for svindlere kan kopiere designen på mailen og folk vil jo gå fem på, så dette sikkerhetshullet må de for alvor fikses AZAP!!! :eek:
     
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,923
    Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    SAS har alltid vært flink til å ikke selge.
     
    Kristian liker dette
  14. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,562
    Likes mottatt:
    4,714
    Bonuspoeng:
    113
    På tur i economy nå, og ser at på bookingen står både madammen og jeg ført opp med EBD. Bare litt merkelig siden vi ikke har vært diamant på lenge, typ 1 år+.

    Min neste booking i oktober står det også EBD på, mens desemberflyet har EBG som forventet.

    Tenkte først de hadde forskuttert EBD siden jeg har 10 segment booket før jul, men det kan det jo ikke være.

    Inne på medlemssidene er jeg gold.

    Har noen opplevd en spontan statusheving på enkelte bookinger?

    Og betyr dette at jeg kan bestille gratis drikke i Go på dette flyet? :cool:
     
    Cumulus liker dette
  15. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    857
    Likes mottatt:
    922
    Bonuspoeng:
    93
    Etter 40 minutter med en hyggelig saksbehandler (svensk) ref. en ombooking pga. kansellering timer samtalen ut... Ringer opp igjen og nå fikk jeg ei annen svensk dame som satte meg på vent. Nå er straks nye 11 minutter gått med crazy musikk....
     
  16. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    3,848
    Likes mottatt:
    7,667
    Bonuspoeng:
    183
    Hvilken status hadde du da du booket? Faktisk status blir gjeldende på reisen, selv om EBX-prefixet blir stående uendret.
     
  17. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,562
    Likes mottatt:
    4,714
    Bonuspoeng:
    113
    Gull AFAIK.
     
  18. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,562
    Likes mottatt:
    4,714
    Bonuspoeng:
    113
    Ifølge tablet hos purser er madammen og jeg diamant.. så da blir det gratis drikke på flyet :p

    TLDR: madammen og jeg er gull, ikke vært diamant på lenge. Webside sier vi er gull. Booking og system ombord sier vi er diamant og vi fikk gratis drikke i go.
     
    Last edited: 28. aug 2024
  19. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    857
    Likes mottatt:
    922
    Bonuspoeng:
    93
    Musikken til SAS på vent er moden for utskiftning :)
     
    Sonictravel and RoadKing like this.
  20. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,923
    Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    Veldig enig!
     
    Skarven liker dette

Del denne siden