Så sant så sant En gang over dammen overhørte jeg de se "han skal ikke betale, han er pandium" da jeg spurte om snacks.. I wish Nå blir jeg diamant igjen i desember så jeg får ta det som en ekstra bonus
Jeg ser at "Activity" oversikten under "Me" i appen trenger en oppdatering. Den viser alltid level points, selv om disse er 0 hvis man bare har fått bonus points. Ikke noe stort problem såklart siden man bare kan tappe på kortet for å åpne den detaljerte oversikten der begge vises.
17(!) dager ventetid på mail for EBD og svaret de kunne gi var at de kunne heller ikke se noen billetter. Den er grei.
Usikker på hva som har skjedd, men siden juni/juli har det tatt helt enormt med tid å få svar. De sender som regel også ut 'kundeundersøkelsen' i etterkant, jeg pleier som regel alltid å følge opp med at det generelt tar for lang tid.
Et par nye kuriositeter: 1. Har bookinger til AGP T/R juni/juli-25., er EBD og booket EMG. Nå "flyttet" tilbake til rad 22(!), og setekartet er ellers helt tomt(?), forbereder man seg på intro til biz-kabin og vil helgardere med nok space? 2. Forsøker å gjøre tilleggsbooking samme datoer for nye medreisende, uten å være innlogget går det greitt, men et søk som innlogget gir kun feilmeldinger.. Que pasa?
Det gikk feil. 2 ganger, liksom Fornuftig at de har begge språk selvsagt, men irriterende at dette dukker opp hver eneste gang jeg gjør et søk for poeng på sas.no
Jeg har fått rød strek øverst i to dager nå, uten å kunne bestille billetter. Måtte bestille i appen. Hverken Chrome eller Safari hjalp. Har andre problemer også?
@OttoL måtte bruke inkognitomodus for å få til å bestille. Jeg har hatt hell med å slette cookies i Chrome. Som burde være helt unødvendig, men det er mye rart som skjer på den nettsiden.
De gjør oppdatering på Eurobonus nå mellom 22.00 og 02.00 står det. Spennende å se om det blir forbedring eller "forbedring".
Ikke helt SAS IT, men kanskje likevel. Sliter expertflyer med seteoppslag mot SAS for øyeblikket? Ikke klart å søke siste par dagene. Fungerte før dette. Sitter og rekalkulerer/følger med en budgiving på en flight over dammen på fredag, og får bare feilmelding nå på Seat map.. "An error has occurred while communicating with the airline reservation system. The support team has been notified of this problem. Thank you for your patience and understanding." edit: Ser på Flyertalk at det er et generelt problem med ExpertFlyer
Forsøker at bestille bonus billett i sas appen, men får opp følgende feil Har forsøkt at logge ut og inn igjen, men uten held. Andre med samme problem?
Ja, denne meldingen kommer og går. Har ikke sett den på noen måneder nå, og det har alltid løst seg ved å slette (manuelt) alle cookies på SAS web og deretter logge inn på nytt. Eller bare prøv en Chrome i incognito mode. Det gir samme effekt.
Etter å ha fått epost om en schedule change gikk jeg inn på sas.no og fikk opp mulighet til å endre tidspunkt på retur til dagen før, som passet meg bra. Ny utstedt billett hadde derimot fått endret utreise til ønsket ny retur. Tydeligvis like viktig å dobbeltsjekke at man får det utstedt riktig på slike endringer som på bonusreiser! Fikk rettet det opp med å ringe kundeservice. Forresten ny kortere automatisk svarmelding på telefon, inkluderte noe sånt som "thank you for being a premium customer, you will now be prioritized in the que". Også ny ventemusikk når man blir satt på hold
For noen år siden hadde jeg et lignende tilfelle. Sjekket appen dagen før avreise på en guttetur til Riga og syntes det var veldig rart at det stod 6 hours to next flight. Det viste seg altså at hjemreisen var samme kveld som ankomst. Noen måneder i forveien var det schedule change og jeg booket selv om på nett til en avgang som passet. Ettersom vi reiste på to bookinger fra SVG til RIX er hypotesen min at det ved ombooking automatisk kom opp dato tilsvarende første mulige returdato, altså samme dag som ankomst, uten at jeg la merke til det. Det ble en dyr lærepenge til 10-12k for å booke om, men tur ble det.
Sliter med å gi bort status om dagen. Har en kompis som skal få gave-sølv med meg (er statusløs, og får ikke gull med meg sånn uten videre) Flere som har samme problem? Prøvd alle triks som slette cookies, incognito osv.
Sliter med samme problem her og har gjort det lenge. KS hjalp med at gi bort kort, men irriterende SAS ikke får orden på det