Jeg opplevde helt det samme. Lagt til EB nummer på alle legs, bekreftet av SAS chat. Får allikevel ikke valgt seter gratis hos KLM. Spurte KLM på chat (messenger) om å velge seter. De sa "ok reserved, it will be xxx EUR". Jeg sa "det skal være gratis for Elite+", men han sa "you will need to speak to SAS about your SkyTeam benefits". Avsluttet da chatten, men setene er fortsatt valgt for meg i SAS og KLM appen, uten at jeg ser noe tegn til hvor jeg evt skulle betalt? Så satser på at det ordnet seg??
En periode var det mulig å lagre kredittkortet i appen, sånn at det lå inne til neste gang man skulle kjøpe en billett hos SAS. Hvordan får man til det nå? Skjer ingenting når jeg huker av for å lagre kortet ved betaling.
Jeg løste problemet med å lagre det på hjemmesiden. Av en eller annen grunn kan man kun lagre 4 kort omgangen.
Trodde jeg hadde prøvd det også, ved å huke av for "lagre" ved betaling på nettsiden. Men den gang ei. Hadde tre kort lagret, men har fått nye med ny utløpsdato, og de vil ikke lagres
«Lagre» ved betaling funker ikke hos meg heller. Prøv å gå inn på profilsiden din og slett de gamle korta og legg inn de nye. Var slik det funket for meg.
Hei, noen som har opplevd at en enveis reise med mellomlanding ser ut som en open jaw t/r? Har det evt noe med lengden på layover å gjøre? (9 timer, var visst blitt dyrt med bra tider i sommerferien, hvem skulle trodd) Bestilte OSL-CPH-AGP i ste, men den dukker opp som OSL-CPH på utreise og CPH-AGP på hjemreise(?) i appen (se screenshots). Noen som har opplevd dette før? Kan det bli stress med gjennomgående baggasje, ombooking ved irrops etc? Legger ved hjemreisen (på egen PNR grunnet Bonus) for å illustrere.
Skjer hele tiden at reisene mine blir splittet litt rart sånn i appen ja, spesielt lengre bonus-turer med flere legs
Driver de og oppdaterer allt nå før 23 april. Jeg kan ikke velge eller legge til seter/biodrivstoff/baggs. Samme på app/web/og nye web siden.