Jeg opplevde helt det samme. Lagt til EB nummer på alle legs, bekreftet av SAS chat. Får allikevel ikke valgt seter gratis hos KLM. Spurte KLM på chat (messenger) om å velge seter. De sa "ok reserved, it will be xxx EUR". Jeg sa "det skal være gratis for Elite+", men han sa "you will need to speak to SAS about your SkyTeam benefits". Avsluttet da chatten, men setene er fortsatt valgt for meg i SAS og KLM appen, uten at jeg ser noe tegn til hvor jeg evt skulle betalt? Så satser på at det ordnet seg??
En periode var det mulig å lagre kredittkortet i appen, sånn at det lå inne til neste gang man skulle kjøpe en billett hos SAS. Hvordan får man til det nå? Skjer ingenting når jeg huker av for å lagre kortet ved betaling.
Jeg løste problemet med å lagre det på hjemmesiden. Av en eller annen grunn kan man kun lagre 4 kort omgangen.
Trodde jeg hadde prøvd det også, ved å huke av for "lagre" ved betaling på nettsiden. Men den gang ei. Hadde tre kort lagret, men har fått nye med ny utløpsdato, og de vil ikke lagres
«Lagre» ved betaling funker ikke hos meg heller. Prøv å gå inn på profilsiden din og slett de gamle korta og legg inn de nye. Var slik det funket for meg.
Hei, noen som har opplevd at en enveis reise med mellomlanding ser ut som en open jaw t/r? Har det evt noe med lengden på layover å gjøre? (9 timer, var visst blitt dyrt med bra tider i sommerferien, hvem skulle trodd) Bestilte OSL-CPH-AGP i ste, men den dukker opp som OSL-CPH på utreise og CPH-AGP på hjemreise(?) i appen (se screenshots). Noen som har opplevd dette før? Kan det bli stress med gjennomgående baggasje, ombooking ved irrops etc? Legger ved hjemreisen (på egen PNR grunnet Bonus) for å illustrere.
Skjer hele tiden at reisene mine blir splittet litt rart sånn i appen ja, spesielt lengre bonus-turer med flere legs
Driver de og oppdaterer allt nå før 23 april. Jeg kan ikke velge eller legge til seter/biodrivstoff/baggs. Samme på app/web/og nye web siden.
Funker fint herfra. Slett alle cookies som har sas som del av navnet, så løser det seg kanskje. Dette er nødvendig når SK-IT ikke gir forventet respons - og hjelper ofte på de enkle feilene når det ikke er større feil bakover i systemene.
Ikke noe lastes hos meg av TILLEGGTJENERSTER. Noen her inne som har OTA "online travel agent" bestillinger og får TILLEGGTJENERSTER.opp. Om jeg velger Mat/Bag/Sete kommer bare denne opp. Har prøvd medreisendes profil,samme der og på web/app/flere tlf,og pc. Alle mine bestillinger er OTA så det kan være grunnen til at TILLEGGTJENERSTER ikke laster lenger etter 15 April. Frykter litt att det har blitt slik det var for 15 år siden at tillegg bare kan kjøpes på reisebyrået som har solgt billetten. Eller er det bare en bug for OTA bestillinger som fixes når fllk kommer på jobb på Tirsdag. Regner uansett at man kan kjøpe TILLEGGTJENERSTER når man sjekker inn 36 timer før avgang.
Fått Pdf med bekreftet reise? Med Berg-Hansen gikk det greit å kjøpe tilleggstjenester dagen før avreise
Gjelder alle mine kommende reiser bestillt hos Ticket/Travelis/MarcoPolo. Kan kjøpe tillegstjenester hos disse med 300% påslag men ikke tillegg kan kjøpes mere hos sas. Alle mine reiser ble blokkert for dette 15 April. BergHansen tror jeg ikke teller da jeg tror de selger rene sas billetter og ikke OTA billetter. Kan være noe krøll på min profil,men venter til 23 april og ser da. Men hvist noen har en OTA bestilling hos noe ala Ticket/Travelis og for lagt til tilleggstjenester og IKKE skal reise om 2 dager så hadde jeg vist litt mere. Får forresten også en advarsel på mobilen via Appen "advarsel noen prøvde og logge seg inn på din profil var det ikke dag bytt passord" hver gang JEG logger med inn på den nye hjemmesiden til sas beta. https://beta.sas.no/?utm_source=sas.no&utm_campaign=opt_in
Prøvde å ringe SAS kundeservice nå, hørte "takk for at du er premiumkunde" og så ble det brutt. Når jeg prøver å ringe igjen får jeg bare "nummeret du ringte er for øyeblikket ikke tilgjengelig" Skulle spørre om resultatet blir det samme om jeg avbestiller returen på en go light billett på forhånd, eller om jeg lar være å sjekke inn og reise og så krever skatter refundert etterpå?
De har problemer med CT-telefon og telefonnummeret i SAS-appen. Jeg kom gjennom ved å ringe sentralbordet på 64 81 60 50.