SAS IT - feil og rar respons

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av tobeornot999, 13. mai 2021.

  1. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,843
    Likes mottatt:
    9,612
    Bonuspoeng:
    183
    Fungerer fra app her når jeg tester.

    Men noen ganger har web virket og ikke app, eller motsatt. Så du kan prøve å bytte over?

    SAS selv sa det tilogmed til meg en gang jeg ringte inn. Og de hadde rett: systemene var faktisk SÅ dårlig :p
     
  2. Gresshopper

    Gresshopper Senior Medlem

    Innlegg:
    558
    Likes mottatt:
    397
    Bonuspoeng:
    63
    Ser ut til å funke i app nå, men nå er selvfølgeligheten setene ikke tilgjengelige lenger…
     
  3. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,289
    Likes mottatt:
    4,535
    Bonuspoeng:
    113
    Usikker på hvilken tråd dette passer inn i, men i forbindelse med krav ang nedgradering må jeg fylle ut følgende:
    Screenshot_20250326_121115_Chrome.jpg
    Erstatningskortnummer, har prøvd både konto nr og eurobonus nr uten å få et gyldig nr. Noen som hvet hva jeg skal føre inn her?
     
  4. btm

    btm Medlem

    Innlegg:
    158
    Likes mottatt:
    577
    Bonuspoeng:
    93
    Tror de her henviser til en "kvittering" man får (eller skal få) ved ufrivillig nedgradering eller nektet ombordstigning. Og at erstatningskortnummeret nok er serienummeret på denne kvitteringen.
     
    Magnus1001 liker dette
  5. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,289
    Likes mottatt:
    4,535
    Bonuspoeng:
    113
    Det har du helt rett i, hadde jeg bare lest introduksjonen på søknadsprosessen så burde jeg skjønt dette selv. ;)
     
    btm liker dette
  6. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,843
    Likes mottatt:
    9,612
    Bonuspoeng:
    183
    SAS kjører litt kebab-norsk på den nye nettsiden.

    "da kan du bruke den gamle side" :p

    Screenshot_20250329_175103_Chrome.jpg
     

Del denne siden