Tror jeg har fått 20 slike mailer i dag. Flightene det refereres til er de jeg tok i februar. SAS IT på sitt beste
Jeg fikk sms i går om at jeg kunne sjekke inn på en flight fra LPA til ARN. Det var ikke min booking.. Ringte SAS for å si ifra, men damen i andre enden var ikke så interessert i dette, eller så skjønte hun ikke hva problemet var. Fikk henne til å søke opp PNR, og det viste seg at telefonnummeret på bookingen var helt likt mitt, bortsett fra at det var +46, altså svensk. Hvorfor jeg fikk sms, det vet jeg ikke..
Dagens feature or bug, sjekket inn online på vei til HEL, bagasje derimot, den skulle sendes OSL-ARN-HEL-ARN-OSL i følge automatikken. Vel skal jeg hjem i morgen men dette var noe i overkant effektivt ekspedering av reisegods. Manuell behandling, telefon til befalshavende og en god del kneppring på tastaturet bak skranken gjorde heldigvis susen og bagasjen stoppet rundturen samtidig med meg
Forsøker å tinge en tur med Air France nå - jeg bestiller via SAS sine nettsider. Finner billettene, både tur og retur, men jeg mottar beskjeden: "Vi kunde inte slutföra din bokning. Vänligen kontakta kundtjänst för hjälp." Litt frustrerende i og med at SAS nå vel ønsker at man skal booke online fremfor over telefon. Filleproblem i det store og hele, men det hadde vært fint om dette fungerte.
Nå virker det som at bugen med *A-bookinger har nådd appen. Altså at det viser at flightene er kansellert, men at de nye flightene er identiske med de gamle. Jeg regner med det ikke bare er hos meg det er slik.
Samme her med en booking i april. Skjedde med reisen jeg er på nå også. Men det hadde ikke skjedd noen endringer..
Du trykket heller ikke 'aksepter' etc.? Det var mest til info. Vi har tidligere omtalt det som vises på nettsiden, og nå har både du og jeg på min reise i februar gjennomført reiser uten å foretatt oss noe hverken på nett eller i app.
Altså, er det jeg som er fullstendig ute å kjøre, eller er det umulig å finne frem til en chat-funksjon på sas.no hvor jeg faktisk kan komme i kontakt med et menneske? Er ikke helt overbevist over vår venn Ture ennå, for å si det mildt.
Da jeg skrev det, så fikk jeg et fullstendig god dag mann økseskaft-svar på engelsk i en ellers norsk samtale. som sagt, har ikke helt tiltro til Ture ennå. Men takk for svar!
Jeg klarer ikke få opp siden for å hente ned Compensation voucher, er det et kjent problem som noen har en løsning på? Fått e-post med link som følger: https://click.msg.flysas.com/?qs=xxx Denne sender meg dog bare til https://www.flysas.com/ Testet forskjellige nettlesere, med og uten incognito/private modus, samt skrudd av cookieblockere o.l uten at det har hjulpet.
Fikk samme feilmelding ved bestilling av bonusbilletter med KLM/Garuda. Måtte ringe inn for å få bestilt denne turen.
Du har altså mottatt epost nylig? Vet ikke om link har en gyldighet, ser jeg også blir redirected til flysas.com om jeg prøver å åpne link fra min siste voucher mottatt 28.nov. Denne fikk jeg åpnet / lastet ned kopi av like etter jeg mottok den. Ville prøvd igjen om noen dager, og så kontaktet kundeservice om det fortsatt ikke virker.
Du må be kundeservice å sende en ny lenke. De voucherne jeg lastet ned rundt jul lå med saldo, men som inaktive da jeg skulle bruke dem sist, så da måtte jeg få mail med ny pin. Virker som de går i 'lås' på et vis etter en viss tid.
Tror det kanskje bare er lenken som slutter å virke? Jeg har lastet ned pdf av mine vouchers, kode og pin fra pdf bruker å virke frem til utløpsdato på voucher.
Er det flere enn meg som får opp en feilmelding om at det ikke er mulig å booke for poeng? Jeg kan se tilgjengeligheten for poeng når jeg ikke er logget inn. Men så snart jeg logger inn for å booke noe, får jeg «Beklager, det er ikke mulig å bestille flyreiser med poeng akkurat nå. Vi jobber med å få dette løst så snart som mulig.»…