SAS IT - feil og rar respons

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av tobeornot999, 13. mai 2021.

  1. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,854
    Likes mottatt:
    9,634
    Bonuspoeng:
    183
    Fungerer fra app her når jeg tester.

    Men noen ganger har web virket og ikke app, eller motsatt. Så du kan prøve å bytte over?

    SAS selv sa det tilogmed til meg en gang jeg ringte inn. Og de hadde rett: systemene var faktisk SÅ dårlig :p
     
  2. Gresshopper

    Gresshopper Senior Medlem

    Innlegg:
    558
    Likes mottatt:
    397
    Bonuspoeng:
    63
    Ser ut til å funke i app nå, men nå er selvfølgeligheten setene ikke tilgjengelige lenger…
     
  3. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,291
    Likes mottatt:
    4,538
    Bonuspoeng:
    113
    Usikker på hvilken tråd dette passer inn i, men i forbindelse med krav ang nedgradering må jeg fylle ut følgende:
    Screenshot_20250326_121115_Chrome.jpg
    Erstatningskortnummer, har prøvd både konto nr og eurobonus nr uten å få et gyldig nr. Noen som hvet hva jeg skal føre inn her?
     
  4. btm

    btm Medlem

    Innlegg:
    160
    Likes mottatt:
    589
    Bonuspoeng:
    93
    Tror de her henviser til en "kvittering" man får (eller skal få) ved ufrivillig nedgradering eller nektet ombordstigning. Og at erstatningskortnummeret nok er serienummeret på denne kvitteringen.
     
    Magnus1001 liker dette
  5. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,291
    Likes mottatt:
    4,538
    Bonuspoeng:
    113
    Det har du helt rett i, hadde jeg bare lest introduksjonen på søknadsprosessen så burde jeg skjønt dette selv. ;)
     
    btm liker dette
  6. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,854
    Likes mottatt:
    9,634
    Bonuspoeng:
    183
    SAS kjører litt kebab-norsk på den nye nettsiden.

    "da kan du bruke den gamle side" :p

    Screenshot_20250329_175103_Chrome.jpg
     
  7. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    1,100
    Likes mottatt:
    3,252
    Bonuspoeng:
    113
    Oppdaget at valg etter schedule change fortsatt var åpen på et par innenriks enveis bookinger jeg har rundt påske, selv om endring skjedde 6.des, så langt over 15 dager siden. Tror også jeg forsøkte å akseptere endringene når de først kom. Fikk nå endret den ene som var bonusbillett til annet tidspunkt hvor det ikke var ledig for poeng, den andre blir ikke valg borte selv om jeg prøver å bekrefte SAS sitt forslag til endring på nytt, men regner med jeg har gyldig billett da.

    upload_2025-4-1_20-35-59.png
     

Del denne siden