Fungerer fra app her når jeg tester. Men noen ganger har web virket og ikke app, eller motsatt. Så du kan prøve å bytte over? SAS selv sa det tilogmed til meg en gang jeg ringte inn. Og de hadde rett: systemene var faktisk SÅ dårlig
Usikker på hvilken tråd dette passer inn i, men i forbindelse med krav ang nedgradering må jeg fylle ut følgende: Erstatningskortnummer, har prøvd både konto nr og eurobonus nr uten å få et gyldig nr. Noen som hvet hva jeg skal føre inn her?
Tror de her henviser til en "kvittering" man får (eller skal få) ved ufrivillig nedgradering eller nektet ombordstigning. Og at erstatningskortnummeret nok er serienummeret på denne kvitteringen.
Det har du helt rett i, hadde jeg bare lest introduksjonen på søknadsprosessen så burde jeg skjønt dette selv.
Oppdaget at valg etter schedule change fortsatt var åpen på et par innenriks enveis bookinger jeg har rundt påske, selv om endring skjedde 6.des, så langt over 15 dager siden. Tror også jeg forsøkte å akseptere endringene når de først kom. Fikk nå endret den ene som var bonusbillett til annet tidspunkt hvor det ikke var ledig for poeng, den andre blir ikke valg borte selv om jeg prøver å bekrefte SAS sitt forslag til endring på nytt, men regner med jeg har gyldig billett da.