Skal hjem fra BRU til TRD med overnatting på CPH. Får sjekket inn, men ikke boardingpass for CPH-TRD når det er rundt 20t til avgang. Må jeg via transferdesk på CPH for å få det fikset eller vil det plutselig dukke opp? Eller bare gode gamle SAS IT som sliter?
Det har skjedd med meg mange ganger, også med mellomlanding på CPH. Du vil kunne sjekke inn via appen etter at du har landet på CPH. Det er i hvert fall min erfaring.
Dette stemte 100%! Det sekundet systemene til SAS hadde registrert at vi hadde landet på CPH dukket BP for flygningen påfølgende dag opp… Forstå logikken den som kan, bagasjen var jo sjekket hele veien…
Innlogging på SAS via nettleser har siste uken blitt hengende, dvs. jeg blir ikke automatisk avlogget etter noen timer uten aktivitet. Dette synes jeg er fint og bra
Flere som opplever problemer i å få betalt med SAS gavekort (kjøpt under +20% verdi kampanje)? Foretok en bestilling på fredag og en til i dag, og begge gangene 'heng' betalingssiden. Den klarte å skape en bestillingsreferanse, men uten at den blir billettert. Har brukt noen timer på telefon med SAS de siste par dager for å fikse disse billettene. Er så lei nå
Jeg opplevde det samme i helgen, men løste seg da jeg til slutt klarte å klikke meg inn i "ny" bookingflyt.