Har noen klart å booke KQ-bonusbilletter? En kompis av meg (som ikke snakker norsk) sier han ikke klarer å bestille billetter, selv om de vises som ledige. Han kommer ikke til betalingssiden. Kjent feil? Får man booket via tlf?
Ja, det er mange her inne som har gjort det. For min del gjorde jeg det direkte på nettsiden, siste gang ultimo februar.
Hadde samme issue. Ringte SAS for å booke, da var svaret først at han ikke fant flighten. Jeg sa at disse lå ledige på nett. Agenten sa at han skulle sjekke noe, og fant så det som viste på nett. Jeg glemte å spørre hva det faktisk var han gjorde, men jeg har snakket med han (Magne) tidligere og han har kontroll på hva han gjør. Det virket som han hadde et triks på lur for dette. Problemet virket til å være NBO-(DLA)-ABJ, en flight jeg tidligere har hatt problemer med på nett. Viser ledig, men det feiler ved betaling. Jeg har også booket flere andre KQ-flighter uten problem, både på nett og på telefon.
Går det fortsatt an å logge inn med brukernavn? For jeg får feilmelding ved brukernavn, får kun lov å bruke EB nummer eller epost adresse. Jeg blir også utlogget med en gang jeg bruker EB nummer og korrekt passord. Blir sendt i en evig utloggingsloop.
Eh, ja, litt vanskelig å booke da - når man ikke kan søke etter billetter... Vanlig revenue søk, så dette taper jo SAS på, for hvert minutt sidene er nede.en det fungerte igjen senere samme dag (dette var for noen timer siden)