Fikk Seat Change på SVG-OSL fra rad 10 til 30. 10 minutter senere fikk jeg enda en seat change og sitter plutselig framme på Premium, uten mulighet for å velge seter lengre bak. Ble vi oppgradert? Vi booket bare Light.
Måtte kansellere en eco flex billett pga schedule change på nesten 2 døgn. Har nå ventet i over 10 uker og fremdeles ingen penger på konto. Har purret på diamant mailen 3 ganger og eneste jeg får er at den ligger i kø for manuell behandling. Noen tips for å få fortgang, og kan jeg kreve forsinkelsesrenter?
Ville brukt chargeback fordi det går fortest. Da får du ingen renter. Evt TKN klage. Tar tid, men der kan man kreve å få tilkjent renter også.
Jeg opplevde noe underlig i går. Jeg har lovet å hjelpe noen venner i Trondheim med å finne en bonusreise for 2 til Reunion og har derfor varsling på Awardfares. I går dukket det opp en fin reise og jeg fant tur/retur på sas.no, ringte til Trondheim og vi gikk gjennom søkingen over telefon. MEN På skjermen i Trondheim dukket bare returen opp ...... Etter diverse oppdateringer og utlogginger ble resultatet det samme Du verden ... Vi er begge EBD og har nok poeng ....
Det er ikke den gode gamle sas.no vs flysas.com/sas.se greia...? Altså at vennen kunne prøvd sas.se feks?