SAS Mastercard Premium (samletråd)

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av dkvt, 13. mai 2017.

1. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,980
    Bonuspoeng:
    113
    Vil det si at årsprisberegningen er 1500 for kalenderåret 2017, så vi som bestiller nå bare betaler for juni-desember = 875?

2. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,721
    Bonuspoeng:
    113
    Du betaler nok 1500 for juni-mai, men kan avbestille i desember, og da kun betale for juni-desember.

DanH liker dette
  3. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,153
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg kan bruke den på både pluss og C så da er du nok på nivå 3 om det er en bug eller ikke. Det står jo nivå beregnes siste dag hver mnd, så kan jo kanskje bruke litt tid på og legge sammen EB fra de siste 12 mnd ved og gå tilbake på account aktivitet så ser du hvor mye du mangler :)

4. nonstop

nonstop Medlem

Likes mottatt:
    224
    Bonuspoeng:
    43
    Helt øverst? Når man velger flyvninger? Søker på en innenlandsreise, men får fortsatt ikke opp noen rullgardin med kampanje.

5. epletyv

epletyv Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    Så sant, så sant. Men finnes det ingen i selskapet som står bak kortet som kan avklare denne informasjonen, så vi slipper å spekulere mer rundt dette?

6. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,721
    Bonuspoeng:
    113
    Er avklart fra selskapet, se bilde av chat på forrige side.

7. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,153
    Bonuspoeng:
    113
    Der du velger flyvninger og maks kan velge 3 dager +-. Ikke kalenderen. Så får du en liten pil helt på topp på midten av skjermen(rullegardin meny).står kampanje med små bokstaver. Litt vel skult spør du meg! Kan ta bilde i kveld om du ikke finner.

nonstop liker dette
  8. thecoldfish

thecoldfish Senior Medlem

Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Tror det er noe muffens her. Mine siste tolv måneder viser det samme som saldoen min, enda jeg brukte 160000 poeng i september og når har 150000 poeng.

9. Robamu

Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Opplever det samme

thecoldfish liker dette
  10. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,980
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg også^

11. magall

magall Nytt Medlem

Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    3
    Den eneste virkelige fordelen jeg ser med å betale 1150 kr mer for premiumkortet er at man trenger 12.000 færre grunnpoeng for å kvalifisere til status. Skal vise et regneeksempel senere. Men først: er det noen som kan si noe om disse 12000 "bonusgrunnpoengene" vil ha noen innvirkning på en fremtidig kvalifisering til lifetime gold? Jeg er på sjette året som gull nå, og det ville vært rein katastrofe om jeg skulle finne på å fly inn kun 33.000 poeng neste periode, for så å finne ut at jeg da ikke fylte SAS sine vilkår til lifetime gold. Noen tanker om dette?

Xflipper liker dette
  12. Flyer91

Flyer91 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    86
    Bonuspoeng:
    28
    Den bekreftelsen gjelder vel i utgangspunktet bare for oppgradering fra det vanlige kortet ? I dette tilfellet er det snakk om de som har hatt det kortet men sagt det opp og nå skal søke om Premium. Uansett så er det ett annet kort man søker om så burde ikke være noe problem å få bonusen så lenge kundeservice ikke er vanskelig.

13. Elo

Elo Snuteflyger

Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som har forstått hvilke poeng som gjelder her? Når jeg ser på Eurobonus-sidene så står det 179.364 opptjent siste 12 mnd. Når jeg sjekker spesifisert kontooversikt er det 288.608 poeng. Av disse så er 75.000 Transferred til meg fra kollega (F-tur). Da står jeg igjen med 213.608 om disse ikke teller med.

Da er jeg i en differanse på 34.244 poeng fra 2.juni 2016 - 2.juni 2017 vs SAS sin oversikt. Hva kan dette skyldes?

14. nonstop

nonstop Medlem

Likes mottatt:
    224
    Bonuspoeng:
    43
    Tusen takk! Klarer fortsatt ikke helt å finne det, min side ser slik ut:
    Screen Shot 2017-06-02 at 19.58.40 copy 3.jpg

15. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,980
    Bonuspoeng:
    113
    Søk opp billetter med poeng, trykk på den grå linjen helt øverst i nettleseren
    sas1.png

marker ønsket kampanje og trykk Bekreft sas2.png

Xflipper and nonstop like this.
  16. nonstop

nonstop Medlem

Likes mottatt:
    224
    Bonuspoeng:
    43
    Tusen takk!, men jeg få ikke opp denne øverste grå linjen, hmmmm Screen Shot 2017-06-02 at 20.17.59 copy 2.jpg

17. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,721
    Bonuspoeng:
    113
    Er du logget inn?

nonstop liker dette
  18. nonstop

nonstop Medlem

Likes mottatt:
    224
    Bonuspoeng:
    43
    Jepp, (er bare litt paranoid, så tok vekk navnet og poengsum fra bildedroppen :p )

19. nonstop

nonstop Medlem

Likes mottatt:
    224
    Bonuspoeng:
    43
    Hello World (evt fly premium). Så fikk jeg det plutselig til. Litt usikker på hva som løste det tilslutt, men jeg
    - slettet cookies
    - logget inn igjen
    - aksepterte cookies igjen
    - lastet siden opp igjen
    og da fungerte det!
    Takk for alle tipsene!

Stuttfeiten and Xflipper like this.
  20. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Når dem la ut info om LifeTime Gold så stod det vel: Fra og med i dag/nå så det betyr vel sikkert uansett at man må ha 10 år fra og med 2017. Uten at jeg skal si dette sikkert...

magall liker dette

Del denne siden