SAS Mastercard Premium (samletråd)

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av dkvt, 13. mai 2017.

1. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har ikke fått svar på om jeg får kortet, men rabatten ligger der sammen med CT"rabatten". De kjørte kredittsjekk på torsdag da jeg bestilte kortet så det tar vel ikke lange tiden før jeg hører noe.

2. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er i alle fall ikke villig til å ta den sjansen. Jeg kunne "surfet" gjennom denne opptjeningsperioden som EBG etter softlanding fra EBD, men tar ikke sjansen på at det vil kvalifisere til livstids gull. Men når det er sagt, eller i alle fall skrevet, så er jeg nok en av de som tror vi må begynne på scratch når dette omsider blir lansert for alle. Men jeg håper selvfølgelig på det motsatte, så derfor fortsetter jeg å fly inn nok grunnpoeng hvert år til (minst) EBG.

Flight Cancelled liker dette
  3. skuddsikker

skuddsikker Bonusjeger

Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    8
    Dette med doble poeng i sommer - det gjelder kun premium kortet? Vil det i tilfelle si at ingen vil tjene ekstra poeng før etter vi har mottatt det nye kortet? Oppgraderte i går og er i utlandet med mitt "gamle" mc world kort og lurer på om jeg skulle bruke det eller AmEx til å betale for ting og tang!

4. TigerTravel

TigerTravel Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,209
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk Mail en tid tilbake at det er doble poeng i sommer. Og jeg har standard kortet.

5. Origo

Origo Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,759
    Bonuspoeng:
    113
    +1

6. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Da var pinkoden valgt. Virker som noen jobber overtid, for sms med kode fikk jeg for ti minutter siden.

7. rkvalvaa

rkvalvaa Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    665
    Bonuspoeng:
    93
    Da fikk jeg også sms om at kortet var innvilget og at jeg kunne velge pin kode. Blir bra dette sammen med EB Amex Platinum, vil jo hagle inn med poeng. Om SAS i tillegg får på plass familiekontoen igjen, så blir det hyggelig inntjening. Blir jo spennende om evt familie/venne inntjening vil påvirke Fly Premium nivået...

8. Origo

Origo Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,759
    Bonuspoeng:
    113
    +1 :)

Fredrik81 liker dette
  9. SAS-EBP

SAS-EBP SAS Pandion

Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som vet hvor man finner ut hvilke nivå man er på? Har søkt og fått godkjent:)

10. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Du må vel være niv4(mer en 200 000poeng de siste 12månedene) eller nivå 9 eller 10 om de hadde dette.
    Fant ikke noe nivå, men kan du bestille C med rabatt så er du der.

11. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg forstod det slik at overføring av poeng og kjøp av poeng ikke gikk mot slik mastercard status. Tror det stod noe lengre opp i tråden her.

12. Origo

Origo Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,759
    Bonuspoeng:
    113
  13. SAS-EBP

SAS-EBP SAS Pandion

Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    93
    Hm

Fant ikke noe C-bill på LH enda. Er snakk om en kanlender som viser EuroBonus klasser. Finner ikke denne heller. :)

14. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Søkte i april(tur 12 og retur16april) til PEK, her var det mye å velge i. Du må selvfølgelig logge deg inn. Når du har valt to i C så trykker du på den grålinja som det står kampanjer er tilgjengelig. Her velger du MC eller Amex(CT).
    Tror ikke det er lett å finne så veldig mye i C. Kina er nok lettere en USA. Fordelen med å bruke poeng på Kina tur er at man må ha billetter for å kunne søke om visum. Får man ikke visum så kan man få poengen igjen.

15. epletyv

epletyv Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    Kan pointearner (ekstrakort) spille positivt inn her?

16. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,801
    Bonuspoeng:
    183
  17. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    nonstop liker dette
  18. andersand

andersand Medlem

Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    innvilget her og

19. Omaniac

Omaniac Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    272
    Bonuspoeng:
    63
    Tok 0,1 sec før det var innvilget når jeg søkte på "mitt kort" siden om upgrade fra vanlig MC til Premium, og det virituelle Premiumkortet lå øyeblikkelig på siden min.

20. gregas85

gregas85 Senior Medlem

Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Søkte om å få oppgradere det gamle SAS MC kortet og fikk det gjennom med en gang. En halv time etterpå var jeg innom SAS og booket 2x business billetter fra OSL til MIA i slutten av juni til 120.000 poeng (mot normalt 200.000). Ikke helt på jorda altså.

Del denne siden