SAS Mastercard Premium (samletråd)

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av dkvt, 13. mai 2017.

1. tom_gunnar

tom_gunnar Medlem

Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har ikke fått med meg noe melding fra de om at det er dobbel opptjening denne helgen. Noen som har e-post eller info de vil kopiere og lime inn her?

2. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,259
    Bonuspoeng:
    293
    Registreringsfristen har nok gått ut, men jeg har tidligere fått lov til å registrere meg i etterkant ved å sende en e-post til Mastercard via kontaktinfoen som du finner når du logger deg inn på "Mitt kort" på https://saseurobonusmastercard.no/
    Skader i alle fall ikke å prøve!

3. TMan

TMan Nytt Medlem

Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg gjorde dette, riktignok for en stund siden. Brukte kontaktfunksjonen i appen. Fikk svar tilbake om at de hadde meldt meg på kampanjen, og at jeg måtte sjekke profilen min i sas. Og riktig nok, der manglet det et kryss på «send meg tilbud og kampanjer». Tok noen dager å få svar, så ville kanskje anbefalt å ringe inn nå.

Travellingalf liker dette
  4. chrt

chrt EBD og litt annet ...

Likes mottatt:
    1,964
    Bonuspoeng:
    93
    På grunn av mye handel har jeg 2-4 månedlige innbetalinger til konto siden jeg sprenger grensen flere ganger. Så dette er bare tull. Bare gjør en innbetaling. De kan jo ikke nekte deg. Skal de tilbakebetale penger? Kredittkortet er som en "bankkonto". Fyll på og kjør på!

tom_gunnar liker dette
  5. mariusea

mariusea Medlem

Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    33
    Dette stemmer rett og slett ikke, du kan betale inn akkurat så mye du vil og dermed få positiv valør på kontoen. Har gjort det utallige ganger både med dette kortet og en god del andre. Hvis du er i tvil får du prøve med f.eks. 10 kr først så du ser at det fungerer :) Dette er ikke første gang noen på forumet her retter på info fra kundeservice på kredittkort eller SAS..

tom_gunnar liker dette
  6. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,625
    Bonuspoeng:
    183
    Er vel en klassisk "Hvis du spør får du nei, hvis du bare gjør det går det bra." Tipper at de som har fått nei også bare kan gjøre det. IT-systemene fikser det automatisk, hva annet skal de gjøre når du betaler inn for mye?

K

chrt and tom_gunnar like this.
  7. tom_gunnar

tom_gunnar Medlem

Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    43
    Ja, men da bare betaler jeg inn litt ekstra. Reagerer de på det sier jeg bare "ops". Det var et uhell etter vane med at det er normalt hos alle konkurrentene deres...

democomputer liker dette
  8. tom_gunnar

tom_gunnar Medlem

Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    43
    Men da kan jeg se bort ifra svaret deres da, når det tydeligvis er feil... CFCA6E6C-9FC3-456A-B850-A97280CF6AF5.jpeg

9. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,450
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg skal ikke ha sagt at svaret er feil. Men kan bekrefte at det går an å sette kontoen i +. Selv betaler jeg i blant litt mer inn på konto en utestående når det passer seg, og da blir pengene bare stående og brukes opp på samme måte som kreditten gjør det ved forbruk når kontoen går i minus ( altså ved forbruk av kreditten). Jeg har også gjort et litt større innskudd i forkant pga kjøp i utlandet som var større en min kredittgrense. I den forbindelse var jeg i kontakt med kundeservice for å forhåndsklarere kjøpet fordi jeg var redd det ikke ville gå igjennom, noe som gikk greit.

Hva som skjer om en setter inn større summer, altså flere ganger kredittgrense osv og lar pengene stå over tid vet jeg ikke. Selv ville jeg timet overføring til SASMc kortet via girobetaling sånn at pengene var på på kortet en dag før ønsket forbruk. Slik at SEB banken ikke rekker å returnere pengene tilbake til avsender hvis de har det som rutine om en konto går sterkt i pluss.

10. tom_gunnar

tom_gunnar Medlem

Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    43
    Joda, sparepengene holdes på egne konti, det er mest i forbindelse med at jeg gjerne kjøper flybilletter og reiser som koster mer enn 10.000 kroner... ;)

11. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,653
    Bonuspoeng:
    183
    Noen med god hukommelse som kan fortelle når siste vårs doble poeng helg var? Driver å langtidsplanlegger reiseinnbetaling :)

12. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    15-17 mars

Berlioz liker dette
  13. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,653
    Bonuspoeng:
    183
    Takk, det ble dessverre en måned for sent i forhold til min plan.

OttoL liker dette
  14. phithor

phithor Medlem

Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    18
    Hei, jeg kan bekrefte at jeg klarte å betale inn godt over kredittgrense til kjøp ifbm oppussing nå i august. Fikk tilgjengelig saldo over kredittgrense. Brukte bare vanlig innbetaling med standard kid.

tom_gunnar liker dette
  15. McBuljo

McBuljo Veteran

Likes mottatt:
    1,382
    Bonuspoeng:
    93
    Spyttet inn 200 laken ekstra på kortet mitt nå, slik at det vil stå i pluss innen i morgen tidlig og jeg kan betale oppussing.. Blir spennende! :D

tom_gunnar, drsyk and Xflipper like this.
  16. tom_gunnar

tom_gunnar Medlem

Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    43
    Ja, det blir nå litt poeng av det ja! ;) God tur! :)

McBuljo liker dette
  17. Xaantiam

Xaantiam EB n00b

Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Tenkte jeg skulle kjøpe noen inngangsbilletter til parker i USA nå i helgen, i dollar. Hvordan fungerer dette med kampanjen med doble poeng dersom jeg bruker Curve med SAS MC bak?

18. ILS2

ILS2 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    11 personer x 3,5 netter på hotell + mat & drikke = Joda, det blir nok noen ekstrapoeng denne gang også.

19. Franco63

Franco63 CCG, Hilton Diamond, BWD & EBG

Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Doble poeng i helgen kortet blir varmt :)

20. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,389
    Bonuspoeng:
    183
    Her er det muligheter for dobbeltdipping: JulaClubhelg 26-28/9 med 3x poeng til Smart-medlemmer og 2x poeng til Club-medlemmer! I tillegg til unike Smart-tilbud. Velkommen! Avreg: JULANO optout til 2223

Del denne siden