SAS Mastercard Premium (samletråd)

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av dkvt, 13. mai 2017.

  1. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,185
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Travellingalf and Sunnfjordingen like this.
  2. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    929
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Kanskje ikke alle bør sende inn den screenshoten med akkurat samme filnavn nå :D
     
  3. ina

    ina Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    1,282
    Bonuspoeng:
    93
    Ser de ikke at dato og tid på screenshot ?
    Jeg lagret den herfra og da er både dato og tid fra idag.
     
  4. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,438
    Likes mottatt:
    3,258
    Bonuspoeng:
    113
    Prøv agentrulett hos SAS MC. Var i samme situasjon, men fikk ordnet det relativt kjapt på telefon uten å sende inn noe dokumentasjon. Sa bare at jeg mener jeg klikket meg inn på kampanjen fra hjemmesiden til SAS, og ikke kunne huske om jeg fikk opp bekreftelse, men at jeg helt sikkert må ha fått det siden jeg slo meg til ro :)
     
  5. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,216
    Likes mottatt:
    17,278
    Bonuspoeng:
    293
    Bør vel ikke være verdensmester i google for å søke opp hvordan endre dato/tid på en fil.
     
  6. JanVidar83

    JanVidar83 Nytt Medlem

    Innlegg:
    20
    Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    3
    Mangler doble poeng jeg også, og vet at jeg meldte meg på. Gjelder sannsynligvis mange..

    Edit:
    Gikk greit å avklare på seb kundesenter 21015335, selv om det var lang ventetid. Amanda ville vite hvordan jeg hadde bekreftet kampanjen og svarte da at jeg hadde bekreftet kampanjen på mail samme dag som jeg mottok denne og hadde da fått opp bekreftelsebildet "Takk for din påmelding!"

    Poengene skulle bli synlige på nettsiden i løpet av dagen og overføres sammen med neste måneds poeng.
     
    Last edited: 04. okt 2019
  7. Mynona

    Mynona Nytt Medlem

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Beklager om det finnes tråd om det fra før, jeg fant ingen da jeg lette.

    Er det mulig å kombinere Fly Premium fordeler med Companion Ticket?
    Vi sparer for å reise til Australia på business (3 personer). Vi har 1 CT og snart den andre, så planen var å betale halv pris på den ene CT og 2 for 1 på den andre, og måtte da spare 322.500 poeng hadde vi regnet ut.

    Men så kom vi over Fly Premium fordelene hvor man kan booke Business for SAS Go pris hvis man har spart opp 200.000 poeng på 12 måneder. Det er rullerende 12 måneder om jeg skjønner riktig? Og teller det om man har points sharing-konto, eller er det en person som må ha tjent 200.000 poeng? Alle type ekstra-poeng teller?

    Kan man kombinere disse på noe vis? Kan vi booke Ses Go pris på business og bruke CT? Eller lar ikke det seg kombinere.
     
  8. sjabby

    sjabby Medlem

    Innlegg:
    159
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    FLY PREMIUM + COMPANION TICKET = USANT
    Disse 2 kan ikke kombineres.

    SAS flyer heller ikke til Australia så da kan man heller ikke bruke FlyPremium dit :)
     
  9. Mynona

    Mynona Nytt Medlem

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    ååååååhhhh! Så det gjelder ikke Star Alliance da, bare SAS. Jammen da er jo den grei. Da holder vi oss til opprinnelig plan ;)
     
    Maraug liker dette
  10. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    551
    Likes mottatt:
    461
    Bonuspoeng:
    63
    Har SAS EB MC også sluttet å gi EB poeng for Transferwise transaksjoner?
     
  11. samtom

    samtom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    901
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde ikke overrasket meg, da det sikkert har samme kode som Payr og Revolut.
     
  12. vippern

    vippern Nytt Medlem

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    18
    Kan man bestille SAS MC få 3k poeng, oppgradere til premium og få 10k til eller gjelder poengene kun for nye kunder?
     
  13. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,185
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Det kan man man ja, var i iallefall slik før.
     
  14. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde ikke fått doble poeng for to uker siden. Etterlyste de via meldingsfunksjonen i appen. Og i dag fikk jeg melding om at de var etterregistrert og ville bli godskrevet neste mnd.
     
  15. vippern

    vippern Nytt Medlem

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    18
    Eg har akkurat fått SAS MC og brukt det på eit par transasksjoner. Må eg vente til eg har overført 3K bonuspoeng til SAS kontoen før eg kan oppgradere til Premium for å få 3k + 10k i velkomstpremie eller kan eg oppgradere med ein gong?
     
  16. Techsalsa

    Techsalsa Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    41
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg har nettopp fått mitt SAS MC Premium. Skal jeg få 3K og 10K i velkomst? Jeg trodde man kun fikk 3K som velkomst når du bruker kortet første mnd.
    Er det ekstre 10? Takk!
     
  17. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,255
    Likes mottatt:
    21,992
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som vet når dette kortet har kampanje med halv årspris for oss som ikke har diamant kort? Begynner bli lenge siden sist slik kampanje.
     
  18. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,119
    Likes mottatt:
    1,846
    Bonuspoeng:
    113
    Er vel alltid halv pris alltid for dem med Diamond eller har jeg gått glipp av noe?
     
    Maggie liker dette
  19. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,255
    Likes mottatt:
    21,992
    Bonuspoeng:
    183
    Det stemmer. Jeg lurer på om noen vet når neste kampanje på halv årsavgift vil komme for alle oss andre :)
     
  20. Volt

    Volt Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    28
    Du gikk glipp av ikke :)
     

Del denne siden