SAS Mastercard Premium (samletråd)

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av dkvt, 13. mai 2017.

1. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,373
    Bonuspoeng:
    183
    Trykker man videre på linkene så står det fremdeles i beskrivelsen «bestill SAS Plus Bonus eller SAS Business Bonus»

2. TomF66

TomF66 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,376
    Bonuspoeng:
    113
    Har vi hørt noe om 50% poengbboost (eller hva det har pleid å være) på utenlandsk valutakjøp i Juli ??

Cumulus liker dette
  3. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    7,667
    Bonuspoeng:
    183
    Screenshot_20250626-114632.png

Cumulus, holmen and TomF66 like this.
  4. TomF66

TomF66 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,376
    Bonuspoeng:
    113
    Herlig. Takker. Fikk aldri denne - men fikk meldt meg på i SAS appen :)

Nuvolari liker dette
  5. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,857
    Bonuspoeng:
    113
    Ser av en tråd på Facebook i dag (SAS Eurobonus Insider-gruppa) at noen har lagt inn SAS MC Premium i Loungekey og får 4 gratis loungebesøk i året. Noen her inne som har erfart dette? NB! Om man har loungekey på et annet kort fra før, så må man lage seg en annen konto for ulike MC. (Jeg har ikke giddet å lage en ny profil enda for å teste..) Jeg har gjort googlesøk mot saseurobonusmastercard.no og Loungekey er ikke nevnt eneste gang på sidene deres!

6. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,810
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har ikke hatt før og testet lage nå..
    Med SAS MC sitt kortnummer fikk jeg "Please enter a valid payment card number"

7. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,710
    Bonuspoeng:
    293
    Mistenker troll, men jeg måtte jo prøve :p Fikk "This card number is not part of any loungekey program" (eller noe i den duren, det måtte bli fra hukommelsen siden jeg allerede hadde lukket den nettlesertaben)

8. turaga008

turaga008 EBD | OWS | *AG

Likes mottatt:
    500
    Bonuspoeng:
    93
    I dag er vel 50% boost på alt av utenlandsk valuta kjøp i gang? At det varer hele juli synes jeg er en flott pådriver!

jgroneng, EndreD and Maggie like this.
  9. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    22,812
    Bonuspoeng:
    293
    Pådriver for å få folk til å bruke mer penger ... :p

10. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Ein må ha to langturar i biz med SAS i året for å gå i pluss på 5k i året. I dag er avgifta tent inn på ein tur.

Eg veit ikkje kva dei legg i "extended" forsikringar på reise og leigeautomobil, men om ein kan spare seg for vanleg reiseforsikring og leigebilforsikring so er det jo litt verdi, men det trur eg ikkje før eg ser det.

11. turaga008

Likes mottatt:
    500
    Bonuspoeng:
    93
    Haha ja det er klart, men også pådriver for sånne som oss å spare opp/vente med planlagte storkjøp og heller blåse til i juli! Jeg har ihvertfall noen store utgifter og kjøp som jeg nå får 50% ekstra poeng på, og det skal man aldri klage på si :)

jgroneng liker dette
  12. polvotten

polvotten Nytt Medlem

Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    Det står at du får 50% flere poeng "når du betaler i utenlandsk valuta på utenlandsreiser". Tolker det som at man må være fysisk i utlandet og at netthandel i utenlandsk valuta ikke teller?

13. turaga008

Likes mottatt:
    500
    Bonuspoeng:
    93
    Tja det er noe spesifikt ordlagt som du sier! Jeg bor forsåvidt i utlandet, men skulle tro og håpe at nettkjøp også gjelder, om det ikke er noe annen liten tekst å finne.

14. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,258
    Bonuspoeng:
    183
    Jo, det teller

polvotten and turaga008 like this.
  15. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    933
    Bonuspoeng:
    93
    Skal man kjøpe billetter hos sas så husk å kjøpe på sas.se så får man 2x poeng.

Storbaba liker dette
  16. Claus

Claus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    356
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg kjøpte flybilletter på Swiss 31. juli i fjor. Kjøpet ble ført 1. august og ga da ikke ekstra poeng. Da jeg kontaktet dem og påpekte at kjøpet var gjennomført 31. juli, fikk jeg til svar at ekstra poeng kun gjaldt ved kjøp i fysisk butikk utenlands, og siden billettene ble kjøpt på hjemmesiden til Swiss, fikk jeg ikke ekstra poeng...

17. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,002
    Bonuspoeng:
    113
    Gjorde to kjøp på nett i går i EUR. Begge er bokført med 20+10poeng per NOK100.

turaga008 liker dette
  18. Claus

Claus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    356
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, jeg var nok bare uheldig ved at kjøpet ble registrert etter utløpet av perioden. Da jeg ba de rette opp datoen kunne de slippe unna ved å si at det ikke gjaldt ved nettkjøp. Men jeg fikk godkjent ekstra poeng på et annet nettkjøp for samme reise tidligere i juli...

19. turaga008

Likes mottatt:
    500
    Bonuspoeng:
    93
    Samme her, både fysiske og nettkjøp i utlandet registreres med 50% bonus, så det gjelder absolutt for nettkjøp også.

20. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    28,319
    Bonuspoeng:
    183
    Nye SAS mc appen har jeg dessverre ikke forstått enda.
    IMG_2044.jpeg
    Vil poengene for denne utbetales i juli, eller august? Jeg trodde selv august, men finner ingen 50% boost på denne i appen

Del denne siden