Yes. Men nå er vi oppe på
trippelsjekk av riktig navn, da.
Det som irriterte meg var at jeg, som alltid, stavet navnene. Og allikevel blir det feil. Selv har jeg 4 navn med 25 bokstaver. Mens samboers etternavn på 4 bokstaver gikk altså ikke riktig for seg. Det er jo ekstremt godt gjort - og å i tillegg legge inn fornavn som etternavn.... Dette burde jo ikke skje.
Det er jo et eget univers, disse bonusgreiene her. Jeg vet ikke hvor ellers kundene hadde finni seg i at man nå må stave navn, og i tillegg altså gjøre en manuell kontroll av dette i etterkant før billettering - fordi noen agenter er på dette nivået... Feil kan alltids skje, men dette ligner mer på barnehage enn noen form for reell kundeservice.
I tillegg ble jo turen de facto kansellert når vi mistet ett leg (av åtte) som de tydeligvis ikke kunne få booket om. Og komplett mangel på informasjon og refund av poeng + avgifter (det tok
TRE telefoner til SAS for å få de til å refunde meg).
Vi snakker altså to feil som det er vanskelig å legge over på kunde (meg). Jeg sier det igjen - hvis jeg hadde booket hotell eller hatt andre non-refundable utgifter hadde dette vært ekstremt surt.
Jeg føler noe skjedde etter overgangen til ST, ass. Det har blitt ekstremt mye mer oppoverbakke å få god verdi ut av poengene, synes jeg

Vis alt...