Mulig du har tilgang på papiret, men du sluses rett ut via immigrasjon og slipper ikke inn gjennom sikkerhetskontrollen igjen uten boardingpass med avgang samme dag.
Det er ikke Delta One lounge på ATL, regner med du mener Delta Sky Club? Og du kommer vel ikke inn der morgenen etter uansett da kravet er same-day international flight?
Beklager, blandet med Boston som jeg egentlig skulle fly til. Er en splitter ny delta sky club på ATL som visst skal vøre ok. Og jo, jeg slipper inn med Delta business billett☺️
Det er ikke noe som heter Delta business så tenkte du mente Delta (domestic) First. Hvis du flyr Delta One ATL-TPA har du tilgang ja. Begge selges som business class i SkyTeam-søket men stor forskjell i produktet man faktisk får.
Er det noen som vet om vi har loungetilgang på ATH når vi flyr med SAS bonus business til CPH? I appen står det ikke noe, Chat GPT sier ja...
Det var opptil flere alternativer i sommer da jeg fløy samme rute, ingen av de som Plus som EBD. Ingen du trenger å møte opp tidlig for.
Det er vel kanskje ingen tvil om at man har tilgang til Krisflyer lounger som SAS gull/diamant når man flyr Singapore Airlines. Men jeg besøkte nylig Krisflyer lounge i både Perth og i Singapore, og må bare skryte litt. Jeg har besøkt mange lounger opp gjennom årene, men Krisflyer loungen i Perth er definitivt den loungen jeg har besøkt som har servert best mat. Ingen over, ingen ved siden!! Det var faktisk mange hakk bedre enn Krisflyer lounge i Singapore. Legger ved bilde av et nydelig måltid.
Vi ankommer København fra oslo med Sas,og videre med Singapore Air i Eco. Så da lurer jeg på om jeg kan kjøpe oss inn 2 pax inn i sas loungen?dette er på en lørdag. Leste også at jeg kan betale med poeng?
Regner med at SAS ikke har lounge på MUC? Noen som vil anbefale en loungekey lounge der SAS flyr fra?
Som alltid sjekk nettsiden først, med SK Biz eller EBG/D har du tilgang til Air France lounge i Terminal 1. Den er som en liten ok kontraktslounge.
Syntes ikke det var så lenge siden jeg prøvde å finne MUC på hjemmesiden. Men da blir det et lite besøk hos Air France da. Takker
Vi ankommer København fra oslo med Sas,og videre med Singapore Air i Eco. Så da lurer jeg på om jeg kan kjøpe oss inn 2 pax inn i Sas loungen? dette er på en lørdag. Leste også at jeg kan betale med poeng?
Skal fly fra HND Tokyo Terminal 3 med Vietnam Airlines i BIZ til Hanoi. Noen som har erfaring med lounger på Haneda og har noen klare anbefalinger? Har også priority pass men håper noen i Skyteam kanskje har bedre lounger å by på.
Sjekker SkyTeam Loungefinder og den gir ikke meg svar. Med reise fra BKK med Kenya Airways, hvilke lounger er da tilgjengelig. EBD og business?
Jeg slapp inn med EBG i Air France-loungen på en Eco-billett med Vietnam Airlines. Vil tro at man da i hvert fall slipper inn med EBD/biz fra Kenya Airways
Bestilte 2 eco bonusbilletter OSL-CDG-MEX hvor jeg er EBG/ST+. Jeg har kansellert min billett for en måned+ siden, men EBG-nummeret er fortsatt koblet og det står ekstra bagasje på hun som fortsatt reiser. Er det sannsynlig at hun får SkyPriority/Lounge selv om jeg ikke reiser nå pga. en bug?
En nylig endring som jeg ikke har sett nevnt her, er at du ikke lenger får tilgang til Senator-loungen på LHR.