Nei, kun gull-medlemmet selv. Siden jeg antar du flyr eco? Flyr du eller gjesten SAS Biz, gir billetten tilgang I seg selv.
OSLounge for utvalget i mat. SAS fordi den er stor og luftig, og det hender (men vet aldri) de slår til med mat utenom det vanlige utvalget. Ikke den helt store forskjellen egentlig. Med mindre du har tilgang til OSLounge Premium, som absolutt er et hakk bedre enn SAS og vanlig OSLounge.
Miracle er veldig bra! Bedre enn Thai/TG sine egne lounges vil jeg si. På Thai biz, med tilgang til deres egne lounger går jeg heller til Miracle med tilgang fra Amex plat. Husk å bestille en gratis skulder/nakke-massage når du kommer inn. De leverer direkte der du sitter i loungen, 15 minutter. Kan være litt ventetid.
Status kl10, SAS lounge var under halvfull. På slutten av frokostserveringen der var det skrapet for bacon og bønner, ellers var der kokt egg og pålegg. Drikkeutvalg som vanlig. KLM biz ga tilgang til OSL Premium del som var nesten tom, vanlig del så ikke ille ut heller. Rakk bare 2 min der før flight viste boarding, så ble bare et glass vann. Så bare kald mat, men kommer vel noe annet senere.
Finnes det dusj på OSL? Aldri brukt EBD fordelen med lounge ved ankomst og tenkte å ta en dusj før møte nede i byen…