Er dessverre ikke mulig å opptjene poeng på bookinger fra 3.parts kanaler som Booking.com og Expedia/hotels.com
Hva er praksisen på de hotellene som har åpent nå under Corona? Jeg ser at resturant og bar kan være stengt. Hva kan en egentlig bruke voucher på i disse dager i så tilfelle?
Scandic har sluttet å utstede vouchers ifm Corona. De argumenterer for at det ikke er noe å bruke de på nå. Får se om de faktisk kommer tilbake etter dette ..
Som "kompensasjon" så får man heller 60% mer friends poeng. Første jeg tenkte var at voucher kommer til å forsvinne helt etter dette.
Selv har jeg valgt å hoppe over til Choice nå. Rykket ned et nivå rett ved inntreff av C19, og var ingen fleksibilitet på å opprettholde nivået, så da var det en god mulighet til å bytte. Så får jeg se hvordan det blir, om det blir noen netter fremover.
Hei! Jeg vurderer også å hoppe over til NCC. Men hvordan er tilgangen på bonusnetter? Er det stort sett alltid mulig å få bonusnetter som hos Scandic? eller er det som hos Thon der de har en eller to ledige bonusrom per dag, og det er første mann til mølla? (jeg er ikke ekspert på dette, men det er mitt inntrykk at det er slik det fungerer hos disse to)
Som Platinum (som er sykt enkelt å oppnå med Nordic Choice Mastercard) har jeg omtrent ikke opplevd å ikke finne bonusnetter.
Eurobonus Gold gir deg gold hos radisson rewards. Og gold hos radisson rewards gir deg gold hos Hilton. Det er en egen tråd her inne om statusmatching.
Scandic melder kampanje med at alle netter overnatting blir doblet for status. Dvs booker du 3 netter blir du godskrevet 6. ikke ekstra poeng. må aktiveres på konto. Gjelder overnattinger i perioden 17/8 - 2/10
Fikk akkurat spørreundersøkelse fra de, og tror de har fått mye klager på manglende bacon til frokosten, for var eget spørsmål om det... svarte selvsagt maks på det, frokost uten bacon er ikke frokost
Noen som har erfaringer med å få oppgraderinger på rom ved forespørsel i resepsjonen? Er bare lvl 2 så får vel helst ingen automatisk oppgradering.
Pass på å legg inn friendsnr i bestillingen. Sjekk i appen før innsjekk om hvilket type rom du har fått. Hvis det kun ligger standardrom så koster det ingenting å spørre
Ingen oppgradering ved resepsjon i Narvik for min del, men noen som har erfaringer på når bounspoeng kommer på konto? Ba om å få det på EBB, og han i resepsjon la inn mitt nr, ser nå at jeg har fått poeng på scandic friends og ikke fått på EBB.
Enig. Hotell som kun serverer 1 stripe bacon på speilegg kan ikke taes seriøst, noe jeg klagde på etter mitt forrige opphold der. Og nå sist fikk jeg rom ved heisen, og heller ingen mail om å komme med tilbakemeldinger
Slutta helt Scandic Friends, og har brukt siste rest med poeng på en overnatting på Scandic Gardermoen nå i helgen. Ser nå at hotellshuttlene ble innstilt fom. den 1. desember. Noen som har erfaring med å ta lokalbussen ut dit? Ser det går to stykker i timen, vet ikke om de fort er ganske fulle nå om dagen ettersom at det dekker flere hoteller (2 x Thon, Scandic og Quality). Om alternativet er å ta taxi, er det fort like så greit å booke seg inn på Radisson Blu på flyplassen.
Jeg er level 2 i Scandic Friends. Overnattet på Scandic Harstad en helg før jul. God frokost og hyggelig frokostpersonale. Hadde bestilt standard dobbeltrom, og fikk standard dobbeltrom. Det som overrasker meg er hvorfor hotellene er så kjipe på å gi oppgraderinger i en tid hvor over halve hotellet står tomt pga C19. Det må jo være en super sjanse til å blidgjøre kunder og forhåpentligvis legge inn noen gode aksjer for fremtidige bestillinger.