Jeg fikk valgt AF long haul business-seter på i AF-appen, men ikke retur på samme booking som flys av KLM. Verken i AF appen eller KLM appen, rart!
Jeg gikk inn på en booking nå som ikke er ebg på af og fikk valgt gratis sete for dem også...virker som alle plutselig kan velge gratis?
Eg får av ein eller annan grunn ikkje valgt seter gratis. Hos AF står mitt EBD-nummer, men det står ikkje Eurobonus i feltet over. Prøvde difor via Garuda sine sider og fjerne Eurobonusnummeret for deretter å legge inn igjen i AF-appen. Får likevel ikkje valgt seter gratis. Nokon som har same problem og som har funne ei løysing? Prøvde også å legge inn Eurobonusnummeret som EBG, utan at det heller fungerte. Om eg prøvar å legge det inn via SAS sine sider får eg berre feilmelding.
Jeg sliter med å legge inn EB nr selv på dagens Air France flygning, får kun til å legge med inkl bokstaver på nettside og app, lagrer men er borte når jeg går inn igjen. Vil ikke lagre uten bokstaver. Kommer inn til OSL på separat SK billett og får jo ikke lounge tilgang eller noe nå, så mulig jeg prøver meg landside og få innsjekk til å rette opp dette.
Er det noen som har funnet en løsning på dette? Jeg har forsøkt å fjerne og legge inn igjen mitt EBG nummer, men i appen til air france får jeg error melding når jeg forsøker å velge sete, og på nettsidene til air France får jeg rett og slett ikke opp en knapp for setevalg.
Hvis du går i SAS-appen og trykker 'edit' på EB-nummeret, så trykker du 'by flight'. Se der om det ligger EB-nummer på alle flightene. Når det ligger riktig der kan du legge bookingen til i AF/KL-appen og velge seter. Det kan være lurt å ikke være innlogget i AF/KL-appen, for det virker til at FB-nummeret da automatisk legges til på AF/KL-flightene.
Har noen her erfaring med å velge sete hos eco? Jeg fjernet EB nummer hos SAS, men på AF appen får jeg fremdeles feilmelding Jeg har fjernet my booking hos AF appen og lagt inn på nytt uten at det hjalp. Jeg tror elite plus gir fortrinnsrett på 72 timer før avgang, dvs 42 timer før innsjekk åpner eller her misforstår jeg?
Takk for tips. Fikk det dessverre ikke til. Får opp «error.generic.message» i appen og ikke setevalg i det hele tatt på nettsidene.
Vi er to som skal fly AF intra Europe i helgen og får valgt seter gratis før check-in. Imildertid går det ikke å velge med ledig midtsete mellom oss. Noen som vet om en vei rundt dette? Er det lov å velge med ledig midtsete når check in åpner? Har foreløpig satt oss på et A-sete og et D-sete.