Du ringer inn og de legger bare til tilslutningsreisen. Reisen rekalkuleres alltid ved endringer, og så lenge man er innenfor samme soner så blir det da ingen endringer i poengbelastning.
"Everywhere to SIN" på en tilfeldig valgt dag. Antar at "SIN to Everywhere" gir tilsvarende resultater. Ikke alt inkluderer helt eller delvis SQ, men mye. Ruter med kun SQ til SIN gir:
Awardhacks.se/star var eit veldig mykje betre verktyg då eg ordna med i går. Fann alt av flightar superraskt.
Dukket ikke opp noe SQ på AF-søk hos meg i går. Jeg måtte gå via Awardhacks eller SAS sitt eurobonus-søk (som faktisk virket greit for anledningen) for å finne billetter.
Her er dagens opptur og nedtur. Har en slik hjemreise i sommer; JNB-ADD-FRA-WAW-OSL i biz hele veien og jeg fant JNB-SIN-FRA med SQ i biz. Ekstra gledelig er at jeg ikke trenger å gjøre noe med FRA-WAW-OSL. Ringte inn og agenten fant JNB-SIN, men ikke SIN-FRA. Hvis hun tar vekk JNB-SIN, så fant hun SIN-FRA. Hun sier at den mest naturlige forklaringen er at SQ blokkerer en slik reiserute. :-( Kortvarig glede...
Noen som har funnet muligheter til å booke SQ F, via telefon selvsagt? Ikke for å klage, for det er plenty med muligheter i SQ C, som også er behagelig
Dette er nok det "hotte" spørsmålet i forumet akkurat nå, herunder i hvilken grad det man ser av F i Awardfares (ev. Expertflyer) måtte samsvare med det SAS finner pr. telefon. Snart er det vel noen som har noe å melde?
Greit å være klar over at ikke alle legs som dukker opp i SAS sitt eget søk er tilgjengelige for agentene på tlf. Kan sikkert skyldes flere ting, men la merke til at samme fight over 2-3 dager ikke var tilgjengelig for agenten. Når det er sagt er det god hjelp å få med å finne alternativer
Du tuller med oss nå? Svaret på det spørsmålet er vel ganske enkelt: gå for SIN, nå mens det er god tilgjengelighet. Spania kan man alltids reise til senere...
Ville slått et slag for A350 selv. Fantastisk fly. A380 er litt mer av typen "gøy å ha fløyet", men ikke så veldig spennende når man har gjort det noen ganger. Selv om man ikke merker det ombord og underveis, så er det jo også utrolig mye mennesker på 380 med alt det innebærer av køer for boarding og de-boarding.
Det ble A380 en vei, og A350 på returen. Rutetid var viktigst, og på returen var det ikke noe annet å velge mellom.