Jeg vil påstå at SQ er topp tre på Biz til Asia. Sammen med NH og BR. Derfor ønsker nok mange å booke SQ =)
Jaja, joda.... Ble avstemming hjemme i går! Alicante vant med 3 stemmer mot 2(meg og bikkja) Happy wife(and daughters), happy life.....
Hmm.... Har booka bare få dagar før SQ åpna KTM-DEL-ZRH-FRA-OSL. Men fant når når søker KTM-SIN og SIN-LHR KTM-CCU-SIN-LHR-OSL Men agenten seier at når han legger til SIN-LHR etter at KTM-CCU-SIN er lagt til så forsvinner biz, legger han til SIN-LHR først for deretter og legge til KTM-CCU så forsvinner også bix på SIN-LHR. Er dette da blokkering så ingenting og gjere noko med? Her var agenten velvillig til og prøve løsningar.
Då sikra me oss jammen ein tur til DPS i haustferien med SQ. Både 350, 787-10 og 380! Det blir stas og alle 4 i biz
Det ligg og modnast... Ein må aldri sette igang eit større byggeprosjeket og ha for tett program frå før, då må ein ta prioriteringar som gjer at ein ikkje får tid til å besøke Insideflyer oftare enn ein gong i veka, og føle seg som ein amatør kvar gong ein er innom der. Skal sjå kva eg får gjort Det ligg klart, men konklusjonen er at Amed må vitjast lengre, og no fekk eg endeleg tak i SQ
Fikk svar fra diamant-mail samme dag. Hun mente også avgiften var høy og skulle sjekke videre. Håper det kommer ned til er mer fornuftig nivå.
Ser dårlig ut med F awards foreløpig. Har funnet First saver awards med SQ sitt eget søk på ruter som ZRH-SIN, CDG-SIN og NRT-SIN, men ingen av de var synlige for SAS.
Fikk til slutt booka.... KTM-CCU-SIN-FRA, men agenten fant ikkje FRA-OSL med LH anten i X eller I sjølv om det er mange ledige på søket til SAS. Samme person fant heller ikkje SIN-LHR, her "forsvant" biz, så ser ut som ein eller anna married segment regel på SIN-LHR som ikkje er gyldig på SIN-FRA.
Det var dette jeg la merke til allerede natt til torsdag, og lurte på om noen hadde lagt merke til. Ingenting på sas award, men heldigvis snappet jeg opp billettene jeg leta etter i siste sekund når jeg ringte inn.