Noen som ser nye transaksjoner inne i point-sharing oversikten? Jeg ser ingen transaksjoner etter desember i fjor, så er ikke lett å følge opp om alt er registrert riktig der...
Mener det ikke fremkommer på annet vis enn via saldo når du ser på "eier" av familiekontoen, så tror du i så fall må via hennes profil for å sjekke bakenforliggende bevegelser.
Når det ikke funker på point sharing siden (som diskutert over her), så må du inn på hennes konto for å se hva som tjenes inn. Hos deg øker bare saldoen.
Vi har et medlem som ønsker å forlate gruppen, medlemmet har idag ca 40k poeng som tilhører meg siden de eldste poeng blir brukt først. Det ligger ca 200k poeng foran henne i køen. Kan jeg booke sas reiser for 240k (4pers t/r usa) kaste henne ut av gruppen og avbestille reisene? Vil poeng tilfalle meg som gruppe eier, eller vil de bli fordelt tilbake til eier av poeng, 200k til meg og 40k til medlemmet som er fjernet fra gruppe ?
Bare pass på de nye gebyrene. Dette trikset koster fort en del penger om ting ikke løser seg innen den 24-timers luken som gir gratis avbestilling.
Takk for notis, glemte å nevne 24-timers reglen i spørsmålet. Men vil det fungere? Eller tilfaller poeng medlemmet som originalt var eier?
Poeng går tilbake til den som opprinnelig var eier Den eneste gratis muligheten du har til å overta poengene er å først booke en eller flere reiser for poengene som ligger foran i køen for så å booke en reise du faktisk har tenkt å gjennomføre for de 40000. Så kan du avbestille dummyreisen innenfor 24 timer. Eller så er det jo mulig å betale for å overføre poeng da...
Flere som har problemer med at point sharing aktivitet ikke oppdateres? Siste registrerte poeng på pointsharing siden er fra mars her.
Siste aktivitet i mars her også. 2021... Har stadig en utveksling av epost med SAS om saken, avogtil tror de at de har løst noe, avogtil skal de komme tilbake til meg. Skjer nada. K
Eks-forloveden og jeg har selvfølgelig point-sharing/familiekoplet våre konti, og er begge happy med det. I vår bestilte vi tre innenlands reiser, hver kostet 10000p (2 × 5000p) og ble bestilt under hennes MCpremium. Totalt skulle vi dermed bli belastet 30000p. Bestillingsbekreftelsene, tre stk, viser også 10000p som betaling. Imidlertid, og her er min lille forvirring: Hennes EB konto viser at 3 x 10000p er belastet, og min EB konto at 1 x 10000p er belastet. Alle er på samme og aktuelle bestillingsdato. Mao har vi "tilsynelatende" blitt belastet 40000p. Er dette kun utslag av at eldste poeng brukes først, og viser at mitt bidrag er 10000p. I så fall, hvorfor vises det at det er trukket for tre reiser på hennes konto? Eller er dette et feiltrekk? Noen med erfaring og kunnskap her? (Selvfølgelig er det noen som vet, her hvor det alltid er noen som vet ) På førehand takk!
Dere skal kunne sjekke deres individuelle kontoer, hva som er trukket. Det bør være fasit. Er det totalt 30k der bør jo alt være OK. Er det mer ville jeg ringt/mailet SK.