Jeg var i identisk situasjon for en måned siden. Alt kunne gjøres på én bestilling (PNR), men poengtrekket gjøres i to omganger (en per CT). Edit: må kunne oppgi partners sikkerhetskode (feks tilsendt på sms) når hen sin CT skal legges til.
Det går fint i samme bestilling, men det fungerer ikke på nett så du må ringe inn. Evt bestille på nett og så ringe inn for å legge til 2xCT i ettertid.
Status her? Bestilte bonusreise igår og plutselig så går det ikke an å vise gruppen min lenger. Siden står bare spinner og det kommer feilmelding.
Kommer rett og slett ikke inn på point share-gruppa lenger. Har prøvd alt av enheter og nettlesere, men får bare feilmelding.
Og Lifetime Gold viser 0, men egentlig skal det være 7 kvalifiserende år Jeg har heller ikke ikke mottatt e-post Sas mastercard for doble poenger. Har alltid mottat e-poster ved kampanjer tidligere, men ikke denne gangen. Jeg har ikke endret noen innstillinger. Hmmm
Samme her. Spurte kundeservice når jeg var på tråden med den denne uka. De hadde ikke hørt noe og sa det kom seg sikkert snart
Dette er rart, da det funker fint på fattern sin points sharing gruppe. Men min har ikke virket på flere uker i likhet med flere rapporter over.