Ser ikke ut som at denne trekker fra Amex rabatten. Er det noen som har erfaring med å booke og betale full pris for deretter å ringe inn å få dem til å trekke fra denne?
Takk for svar. Det ble ikke trukket her, så jeg må nok ringe inn. Antar SAS Kundeservice kan løse dette for meg. For øvrig kan det ha med å gjøre at jeg booket open jaw ved å bruke URL-trikset som ble presentert tidligere i tråden.
Jeg har booket en reise på Star Alliance-søket fra OSL-ORD. Ønsker å legge til SVG-OSL, da dette ikke var mulig på nett. Har fått svar fra 7 forskjellige agenter nå at dette ikke er mulig. Stemmer det? Jeg trodde det var mulig å endre på utreiselufthavn etc.
Som i ikke mulig. Jeg har funnet mange ledige billetter, men med en gang jeg nevner at jeg ønsker å legge til det strekket, så svarer de at det ikke er mulig.
Det skal absolutt være mulig, men forutsetter jo selvsagt ledige bonusbilletter. Noen ganger antar agentene at dersom resten av reisen er i biz MÅ man ha biz hele veien. Hvis du er ok med eco fra SVG-OSL ville jeg presisert det.
Ikke helt ideelt, men om man velger eco ene veien, så går bookingen igjennom. Jeg prøvde å booke Thai i business fra CPH-BKK, BKK-CPH. Valgte jeg Eco på CPH-BKK, og business på BKK-CPH gikk det.
Problemet her var at agentene ikke var villige til å søke etter billetter en gang, fordi de mente at jeg ikke kunne endre utreiselufthavn. På forsøk 9 var det "of course, that's no problem", så det løste seg til slutt sas kundeservice er jo totalt bingo.
Flere som opplever at det ikke går an å bruke CT på bestillingen? Klikker på AMEX 2f1 men poengprisen er den samme.
Ja, noen ganger skjer det. Og noen ganger halveres poengprisen når jeg "slår på" CTen oppe i toppen. Har ikke sett noe mønster, men sikkert lurt å prøve igjen. Fra annen nettleser, incognito vindu osv. SAS IT liker å gjøre ting litt spennende for brukeren.
Etter bruk av 2/3 CT, så viste den gjenværende feil dato. Ringte inn, men de sa det var riktig. Endret seg dagen etterpå (12/22)…
Det hender i blant. gå videre så kanskje den slår inn. hvis ikke book reisen og send epost om ønsket bruk av CT. Eventuelt ring inn og snakk med Denniz.
Prøvde å trykke videre til betaling, men står fortsatt det samme. Prøvd både andre nettlesere og fra mobil, hmm Edit: Gikk på Safari nå, men da kom det opp "Prisen du valgte er dessverre ikke tilgjengelig lenger. Velg en annen prisklasse."
Jeg opplevde det samme, og tenkte at jeg får ringe inn for å fikse det. Etter betaling var derimot CT lagt inn og poengsum oppdatert på bekreftelsen.
Jeg hadde i dag samme utfordring, ringte først vanlig kundeservice og traff på en ufin Danske som etter kort tid bare sa adjø og la på røret. Ringte så CT telefonen og traff på en meget hyggelig, hjelpsom og kunnskapsrik kar. Fikk lagt inn tilslutningsflight fra SVG og ned til CPH. Kostet 343,- ekstra i avgifter, men det er jo innafor.
Vil umiddelbart tro at du forsøker å booke billetter som ikke lenger er tilgjengelige. Men henger igjen i systemet.
Det er snakk om AES-KTM. Prøvd å velge følgende: AES OSL MUC IST KTM AES OSL FRA IST KTM OSL FRA IST KTM OSL MUC IST KTM CPH AMS IST KTM IST KTM med CT, uten CT, 4 ulike nettlesere, over 3 dager. Alt er ledig hele veien i business i følge awardfares. Hva gjør jeg galt? Får ringe Dennis på mandag.
Noen som har fått til å bestille via SAS de siste dagene? Har prøvd 10 forskjellige destinasjoner men får samme feilmelding hver gang, "Prisen du valgte er dessverre ikke tilgjengelig lenger. Velg en annen prisklasse."
Booket en dummybooking til TYO i forgårs bare for å forlenge CT med utløp 31.12.21. Business med Swiss og ANA.