Interessant hva enkelte hotell, Quality Kongsberg i dette tilfellet, tenker angående fordelen med garantert oppgradering.
Vi setter i utgangspunktet ikke av rom så langt frem i tid, derav hadde du ikke blitt oppgradert enda, men vi har nå notert at du skal ha oppgradering
Jaja, det blir vel bare å få brukt siste rest av poeng, for så å hoppe til sengs med Scandic.
Lang epost med tilbakemelding sendt til Strawberry med Petter på kopi, samt sagt opp Jordbærkortet med begrunnelse om utsikter til dårligere verdi.
Svar på kritikken.
Stort tack för din gedigna feedback.
Det här är inget automatsvar, utan vi läser all feedback vi får manuellt.
Jag sitter på centrala bokningen och kundtjänsten för Strawberry, och jag kommer vidarebefordra detta mail till vidare till några som kan bemöta feedbacken på bästa sätt.
Vi tar till oss av all kritik, feedback och gensvar av våra fantastiska gäster, och vi hoppas självklart att du vill fortsätta vara gäst hos oss. Vi ser fram emot att erbjuda nya spännande förmåner tillsammans med Norwegian, Spenn och Strawberry.
Jag önskar en fin söndag!
Vis alt...