Strawberry: Nye vilkår - Fra Strawberry-poeng til Spenn

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av KingBogen, 11. okt 2024.

1. tombom

tombom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    345
    Bonuspoeng:
    63
    @Rapolo spør Håvard om du kan få jobb i Spenn? :cool:

2. SuperVC10

SuperVC10 Medlem

Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    43
    Den er klart verre. Tør ikke gi et bastant svar, men vil tenke at man kan ha en god sak i dette tilfellet.

Jeg tenker likevel at det kanskje er Trumf som sitter i saksa her, og ikke Strawberry. Akkurat det er fort et forhold mellom Trumf og Strawberry.

Løsningen kunne fort blitt at du får refundert trumfkronene, og blir trukket Strawberry-poengene. Da er man jo like langt.

Et annet problem er at du ikke kan anføre dette med tre år, dersom du ikke har vært i god tro. Dette er samtidig veldig vanskelig for motparten å bevise da…

Ikke mye til svar.

watchaddicted and Upsaker like this.
  3. toyboy

toyboy Nytt Medlem

Likes mottatt:
    29
    Bonuspoeng:
    18
    Takk for god update!
    For min del er hovedproblemet at platinum status ikke kan opptjenes med poeng/kredittkort lenger, ser vel ut som om det langt på vei bekreftes dessverre.

Angående at poengpriser på ulike hoteller ikke er justert på X antall år ville jeg trodd at den opplagte løsningen da var å øke poengprisen? Men det er nå så.

4. Raffen

Raffen Nytt Medlem

Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Må innrømme at Comfort Kastrup føltes som en god deal for poeng da jeg overnattet i vår. Ser at bonus overnatting nå koster 15000 poeng på Comfort Kastrup.

5. McBuljo

McBuljo Veteran

Likes mottatt:
    1,382
    Bonuspoeng:
    93
    Teksten på Trumf.no har blitt endret til følgende.
    Vet ikke om jeg skal tolke det som at man kan veksle Trumf om til gamle typen Strawberry-poeng helt frem til 31.12.2025, eller at det de er GYLDIGE frem til den datoen?

upload_2024-11-13_14-23-26.png

petrate and eventyrer like this.
  6. CecilieL90

CecilieL90 mye vil ha mer...

Likes mottatt:
    128
    Bonuspoeng:
    33
    Siden dem presiserer at poengene er gyldig ut 2025 så forstår jeg det slik at de er gyldige frem til denne datoen.
    Det er jo ikke mulig å skaffe seg poeng etter 19.11.

Men, hvorfor det er mulig å overføre trumf til spenn etter 19.11 er jo det store spørsmålet..

7. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,787
    Bonuspoeng:
    293
    "Trumf bonus som veksles fra Trumf vil fortsatt bli til ordinære Strawberry-poeng helt frem til 31.12.2025"

Den biten er vanskelig å tolke som noe annet enn at det vil være mulig å veksle Trumf til bonuspoeng også etter 19.11, men da med kortere holdbarhet. Det kan godt være de skrur av overføring før 31.12 neste år allikevel.. Hvem vet. Og uansett hvordan det kommer til å funke.. Overføring til spenn blir det ikke i denne omgang

Er det lov å håpe de "glemmer" å skru av at poeng teller mot LTP? :D Får jeg noen måneder på meg skal jeg klare det

Last edited: 13. nov 2024
    watchaddicted and petrate like this.
  8. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,438
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg vet og du vet og de fleste andre vet, men Strawberry vet tydligvis noe helt annet.

eventyrer liker dette
  9. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,438
    Bonuspoeng:
    183
    Nå er ikke 10k mer enn 150k poeng da, men ellers er jeg enig med deg. Selv bor jeg såpass mye på hotell at jeg nok skal klare å bruke opp det jeg har, men jeg har også gitt familie og venner beskjed om at jeg kan booke for dem og at de betaler til meg det oppholdet ellers ville ha kostet, begrenset oppad til verdien av poengene.

Har allerede booket 2 netter for en av mine nieser i Stockholm i romjula, det sparte hun 800 kroner på og jeg har fått tilbake 2000 kroner av det jeg brukte av Trumf.

10. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,438
    Bonuspoeng:
    183
    Samme her, med veldig få unntak har jeg siden 2017 utelukkende bodd på Stordalen sine hoteller, men nå har det endret seg, har allerede 3 overnattinger på Best Western etter statusmatch der.

11. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,438
    Bonuspoeng:
    183
    Du må endre telefonnummeret hvos Strawberry til din kollegas nummer. Har gjort det to ganger den siste uken.

12. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,438
    Bonuspoeng:
    183
    Da ble det LTP etter bruk av i overkant av 6000 trumfkroner hentet inn på kjøp av hamburgere på Meny Mer sist uke og kjøp av Trumf fra 2 venner. Klarte ikke å komme nærmere enn dette.

00000b.JPG.jpg

Oppdatert til "Grattis! Du har nått LIFETIME PLATINUM och kommer aldrig mer riskera att nedgraderas till en lägre nivå" umiddelbart på min konto på strawberry.no men det kom aldri noen mail om dette.

Nå er jeg mer spent på hvordan det blir med samarbeidet mellom SAS og Scandic, og jeg har allerede matchet med BW.

Thomas123, haifinn, EndreD and 7 others like this.
  13. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,058
    Bonuspoeng:
    183
    Slo av eb overføring og hadde planene klare i morgen for Meny Mer handling som skulle gi meg opp til nærmeste 10K.
    Gjett hva som skjer i kveld. Viatrumf måtte selvfølgelig overføre stort beløp ut av det blå... Hjelp, jeg må faktisk overføre til konto for å komme ned til 199,- :confused:

Spielhaug liker dette
  14. tombom

tombom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    345
    Bonuspoeng:
    63
    eventyrer liker dette
  15. MariusJS

MariusJS Medlem

Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Klarte såvidt LTG her med ca 6000kr trumf selv for nesten en uke siden, ikke fått noe mail enda...

upload_2024-11-18_9-9-22.png

haifinn and Maggie like this.
  16. Erlingni

Erlingni Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg fikk heller aldri noen mail ved lifetime platinum nå i sommer. Kun ved lifetime gold.

17. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Da teller vi ned.... :cool:

Jeg er spent på hvordan progresjon mot LTG/P vil beregnes, og om de klarer å vise dette på en enkel måte på Strawberry.no.
    Vil "Gi bort Gull" være på plass fra start?

Så er jeg overbevist om at det siste ikke er sagt i denne sagaen...
    Jeg har på følelsen at poeng vil bli til Spenn, før eller siden.
    Stordalen blir helten og redder dagen :D

Norwegian ruller ut på forbilledlig måte og sammenlikningen blir uunngåelig for Strawberry!

Last edited: 18. nov 2024
    eventyrer liker dette
  18. Fleksnes

Fleksnes Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    849
    Bonuspoeng:
    93
    Iflg mail fra Ishavskraft halveres verdien når det blir konvertert fra Strawberrypoeng til Spenn i avtalen dems.

Kan jo være en pekepinn på hvor Spenn står mot Strawberrypoeng.

19. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,005
    Bonuspoeng:
    93
    Dukket opp en ny "knapp" under medlemssiden - den leder til absolutt ingenting foreløpig:D
    upload_2024-11-19_7-31-5.png

haifinn and WingmanWizard like this.
  20. Schlandy

Schlandy Veteran

Likes mottatt:
    4,676
    Bonuspoeng:
    113
    Da er spenn appen gått live. Opptjening hos Strawberry
    IMG_1358.jpeg

Del denne siden