Tror ikke det er mye hjelp i den plansjen/tegning, må nesten ha laget den for å forstå den. Er ikke annet en ICN-EWR/JFK-FRA, ICN-LAX-FRA, HND/NRT-ORD-FRA, HND/NRT-LAX-FRA, HND/NRT-EWR/JFK-FRA og HND/NRT-SFO-FRA. Klokkeslett når de tar av og lander. Har kun lagt inn United, Lufthansa, ANA og Asiana Are har svart på den andre spørsmålet.
Veldig godt poeng, og turer til Australia drar mer poeng enn til Asia, så å få denne til Asia charge er rett og slett fenomenalt.
Det er jeg helt enig i. Her kan man helt klart få 4 F på rundt 10 timer hver, det var grunnen til at jeg ville sjekke denne muligheten, samt tilgjengeligehet til ANA er helt utrolig denne veien, men samtidig så tror jeg man skal være forsiktig med å strekke seg så mye lengre en til Tokyo og Soul. Vil også tro at man må være rimelig fleksibel og planlegge i god tid for å kunne få til 2 personer i 4 F, men det er helt klart over kommelig.
OMG. Da fikk følgene gjennom. SVG-CPH-VIE-EWR/JFK-ICN-NRT NRT-ORD-CPH-SVG Han sa først at de ikke gikk, da jeg sa jeg skulle fra JFK-ICN. Så sa jeg at de var rart for jeg fikk godkjenning på en lignende reise til NRT fra OSL i går. Da skulle han høre med superviser og da ble det tommel opp, men grensen går ved ICN/Tokyo det var tydelig.
Hva med noe slikt? (husk å krysse bort for "Preferred class unavailable") matrix.itasoftware.com Code: Departing from: ICN, HND, NRT Advanced routing code: ORD,LAX,SFO,EWR,JFK,LAX / alliance star-alliance; maxconnect 1440; nocodeshare Destination: FRA
Austrian i C fra VIE (Håper det åpner noe hos Lufthansa(FRA-New York) Asiana F suit Asiana C ANA F SAS C Har kun 8 legg så regner nesten med at denne blir stående. Alternativet mitt hadde vært å kjøpe flybilletter ned til CPH for å kvitte med med to leg, da kunne jeg muligens får til 4 F. Er ikke så veldig fleksibel så er meget fornøyd med dette i forhold til turen jeg booket for 2 uker siden. Ble 500kr dyrere per stk, men nå Byttes 10+6 i Thai F+ 8timer ANA F og 12med Tyrkish C, mot 14 timer Asiana F, 12 timer ANA F, 10timer Austrian c og ikke minst neste 8 timer i SAS C som heller ikke er å forrakte. Pluss sjangsen for å få LH F i steden for Austrian er langt bedre en alternativet jeg hadde før fra SIN, siden det ser ut som det ikke slippes særlig på dette strekket, mens nå så har jeg to avganger. Var litt kvalm, og svimmel etter booking som tok nesten 30min.
Helt supert, bare å lagt to slike, en hvor hver vei. Hadde kanskje droppen UA sine avganger fra ASIA til USA, siden det mestsansynlig ikke der problemt vil ligge, hverfall om du booker flightene i veldig god tid. Dette ser veldig bra ut.
Gjør det, men jeg fikk inntrykk av at jeg allerede hadde strukke stikken så langt som jeg kunne da jeg la en denne turen
Jeg tenker at enten sier systemet ja, ellers sier det nei. Om systemet sier ja til din booking over så er det ingen grunn til at det skal si nei til meg. Eks. OSL-FRA-NYC-ICN-TPE-TYO-IAD-FRA-OSL 8 segment innenfor sonereglene. Jeg stiller meg nå spørsmålet om denne reisen er innenfor reglene: OSL-FRA-TYO-TPE-ICN-NYC-FRA-OSL Her har man også kun en transittsone, samme som OSL-FRA-TYO-BKK-CDG-OSL, så i teorien burde det ikke være noen som sier nei.
Det er det verste jeg har sett!! Bøyer meg i støvet og er grønn av misunnelse. Du er min idol akkurat nå! Denne tråden her skal jeg faen meg til og med printe ut!
Du holder de nesten innen for reglene, det eneste de eventuelt kan ta deg på er om dette er kortestevei. Det er her jeg tror de bruker skjønn. For du strekker vel strikken en lite knep, men kjør på du har ikke noe å tape. For min del så er jeg mer en nok fornøyd med å komme meg til ICN/Tokyo i denne omgangen.
Regner med at jeg hiver med på et reisebrev, eller at jeg deler Vloggen til guttungen, med dere når turen er overstått. Hadde vært gøy å slenge på LH F i starten
Fantastisk Veldig ot.hadde selv en halvtime på tråden med CT kontoret og reagerte på tlf regningen da de fakturerer for utlands samtale. er det innafor når du ringer en norsk nummer og de ikke opplyser om det? Ja vet det et peanuts i forhold til reisene vi får. Men allikevel?
Vil nå si at enten er det innenfor reglene ellers er det utenfor. Det er heller ingen regel som heter korteste reisevei. Jeg tenker at så lenge systemet priser reisen riktig må det da være ok. Det var det som skjedde sist. De sa først nei det tror jeg ikke kan la seg gjøre. Men de gjorde et tappert forsøk og reisen gikk igjennom. Litt frem og tilbake og så var det greit.
Tror vi begge er enig, du holder deg innen for reglemanget. Det gjør man også med denne OSL-FRA-TOKYO-SIN-BKK og samme på returen. Jeg krysser fingrene for at du får den gjennom. Da er det mulig jeg prøver meg på et stunt jeg også Eller kanskje ikke, er sykt fornøyd akkurat nå. Regner med du tar EVA en vei og Japan air den andre, eller blir det Asiana i C du prioriterer. Hvis de akseptere din reise til TPE så er det mulig man kan velge en routing til USA via Asia. F.eks FRA-TOKYO-LAX. Da får man også 4 Longhaul i F.
TYO-TPE er vanskelig å finne på tiden jeg tregner å reise, så her tar det jeg finner i C. Sliter med å finne retur til Europa også. Funnet en reise i C jeg kan bruke, men da får jeg 4 timer i Y på vei til Oslo:/ Tror ikke jeg får booket i dag mao...