Jeg må få lov til å først og fremst få takke for den æren og oppmerksomhet enkelte IF vier meg. Jeg er den jeg er, min personlighet reflekteres bak denne brukeren, og må beklage for at jeg har tatt for stort rom i enkelte tråder, heretter skal en moderere innleggene slik at trådene vil være slik de er opprinnelig ønsket.
Da må jeg også beklage for den jeg er.
For meg er IF en platform med likesinnede mennesker, klart vi har mye felles å prate om, enkelte av oss har faktisk truffet hverandre in REAL LIFE og etablert mulig bånd for resten av livet(litt overtroisk nå?). Vi som er de SKYLDIGE påpekt uten en lovlig rettssak, vil jeg med GLEDE videre påta meg skylden for alt sammen og be om at de andre deltagerne unnslipper straffe forfølgelse.
IM SORRY FOR EVERYTHING...
Jeg kan ikke se for meg et kjedelig grått forum, men både HKG tråden, krangletråden, med boller og sokker. En smil, et glis, en vittig kommentar, er totalt harmløst, det kalles gledes spredning, noen tråder sklir ut, det skal vi få en endring på
Midt i all dette er det en
genius felles interesse som drive IF, reisebrev tips og trick, deltagerne og den stor tak høyden, det er verdens mest fantastiske forum!
Vi som har humor og tolker ordtaket,
en latter forlenger livet, er velkommen til å kopiere en tråd inn på
fjase tråden (må vel opprettes først, hvem tar ÆREN) og forsette kommentering der, så blir den opprinnelig tråden like uskyldig som en viss jomfru som likevel fikk barn...
Mvh Shahzad
@drsykVis alt...