Dagens filosofiske spørsmål: Er livet mer enn en bra setereservasjon, oppgradering på Nordic Choice, drømmen om bonusreise i 2022, venting på coronavaksine, bitching om lokalpolitiske forhold og kosing med EuroBonus-kontoen?
Bommer ofte. Om den passer bedre inn i tråden under, så er det bare for de gode herrer å pakke innlegget pent og flytte over. https://insideflyer.no/forums/reise-resten-av-livet
Fint om moderator gir tilbakemelding til bruker når meldinger slettes. To av mine meldinger ble i morges slettet fra Corona-tråden. Videre bør en liten forklaring gis. For meg er det såpass enkelt at dersom dette skjer igjen, så pakker jeg sammen her på forumet og tar kvelden.
Hei, jeg har ikke slettet noe, men mulig en av de andre moderatorene har redigert litt. Generelt sletter vi kun innlegg som er dønn off topic eller som strider i mot noen regler uten å gi ytterligere beskjed. Om innlegg flyttes legges det som regel ved en link til ny adresse. Vi lar denne stå åpen litt, så satser jeg på at forklaringen dukker opp snart. Jeg har ikke mulighet til å rote i loggen akkurat nå.
Er man kommet noe lengre i å forbedre søkefunksjonen på forumet? Jeg tenker spesielt på at dersom man søker på mer enn ett ord, så får man hele forumet i retur…
Hei, nei dessverre er vi ikke noe lengre der. Det har vært noen endringer i eierstrukturen og vi jobber med planer for fremtiden. Men jeg håper virkelig vi kan forbedre dette litt på denne platformen eller om vi ser på en ny mer lettbetjent platform for forumet på sikt.
Tips; jeg søker kun med google og finner det bedre. Dvs. søk på det du vil og legg til følgende til slutt; site:insideflyer.no Da søker google kun på dette domenet.
Er det mulig å gi oss menige litt informasjon om det som skjer, for eksempel om endringer i eierstruktur og hva som tenkes om fremtiden? Det føles i blant som om «de store guttene» er fraværende og at vi andre stort sett snakker med oss selv. Veldig hyggelig det, men noen ganger virker det som vi er overlatt til oss selv … Jeg vet jo selvsagt ikke hva vi skal informeres om, men stillhet skaper mistenksomhet.
Det er ikke så mye «spennende» som vil påvirke brukerne av IF. Vi er ikke lengre eid av Amerikanere, uten at det vil påvirke noe ene eller andre veien. Vi har ingen nyheter på trappene enda, men vi jobber jo i kulissene og drodler litt om hva vi kan gjøre fremover for å gjøre oss enda mer attraktive. Vanskelig for oss å møtes om dagen, men vi krysser finga for å kunne sette oss ned sammen om ikke lenge. Så det er fortsatt jeg som styrer «skuta» i Norge og det meste av publiseringene på forsiden er det Henrik i Danmark som står for. Henrik er også en av de som har overtatt eierskapet fra USA. Noe mer enn det er det egentlig ikke å fortelle
Bør kanskje oppdatere denne: https://insideflyer.no/forums/help/privacy-policy-old/ Linken sier ***-old, men det er den som er tilgjengelig.
Ta denne i samme slengen da: https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/internett-og-apper/cookies/
Så er det ein liten bug, vertfall med Safari på ios Viss du er på framsida, så funkar ikkje dropdown menyen oppe til venstre. Så for å komme inn så må ein manuelt skrive /forums (Eller google) På PC så funkar dropdown menyen som den skal.