Som nevnt tidligere - kan det være pga. pop-upen med reklame som kommer om man forsøker å gå til forumet fra forsiden på pc?
Når du ber om forslag til destinasjoner og flyruter – si tydelig ifra om det er EuroBonus booking du vil ha. Er litt dumt å komme med relevante, bra forslag og så høre; «men det finnes ikke award ledig» eller «kan ikke bookes med EB». Samme med hotell og aktiviteter, oppgi en price range og preferanser. Den klassiske «hei, jeg vil reise til et varmt sted i vinter» er litt kjedelig. Om du gjør halve jobben først og presenterer alternativ basert på din livstil og interesser, er det mer moro for oss andre å komme med innspill og kommentarer. Dette gjelder også reiserestriksjoner og «hvor kan jeg reise i oktober eller februar 2022?». Det vet liksom ingen i dag. Start med å fortelle hvor du vil reise, så kan vi diskutere trend og mulighet. Om landet er åpent for turisme i dag, blir planen trolig enklere.
Disse nye annonsene, som jeg skjønner vi må ha, er det mulig å flytte de fra toppen til bunn så de ikke går over meny-knappen på mobil? På dette bildet har jeg skjult reklamen, når den er hede skjuler den hele meny-knappen.
Vet ikke så mye om hvordan det kan fikses teknisk, men jeg gikk over til Firefox og der er det ikke samme "problem".
Jeg skjønner at forumet trenger annonser, men ja jeg også håper at det er mulig å finne en bedre løsning på dette.
Helt håpløst på min lille S10E, kom heller med en betalingsløsning så vi slipper all denne reklamen, nå er det bare irriterende...