Disse nye annonsene på mobil har drastisk redusert tiden jeg bruker på IF, så stemmer i at her må noe gjøres. Annonsene har heller ikke et snev av fornuft i seg, eneste grunnen til å trykke på de er når jeg trykker feil.
Som skrevet tidligere. Jeg kan ikke flytte på dette. Det er i Xenforo platformen, og den eier ikke vi. Har forespurt om hjelp og om det kan la seg gjøre å få gjort noen tilpasninger.
Syns det er like kjipt i browser med denne flotte reklamen som popper opp for hver eneste sidevisning. Forstår at det kommer noe reklame her og der, men for hver enkelt sidevisning blir jo helt brutalt. Orker ikke lese en tråd på flere sider og skummer bare topics.
What-Hifi som kjører på samme plattform har ikke slike pop-ups, så det bør være mulig å disable det. https://forums.whathifi.com/
Ja, @Tore hvis leverandør ikke er behjelpelige så bytter en leverandør. Egentlig er de ganske dårlige når leverandøren ikke har betjening på så vanlige programmeringspråk som PHP og javascript, noe som denne siden er fundert på. Da lurer jeg på hvilkne bavianer det er som sitter i den andre enden av linja i grunn?
Jeg har ikke gitt opp altså, men i mitt adminpanel finner jeg ingen funksjon for å flytte på dette. Men Danmark får se på saken, så håper jeg noen skjønner mer enn meg
Jeg håper forumet på InsideFlyer.no overlever og fortsetter. Flyprat.no har forblitt en marginalisert liten samling med flytekniske nerder, uten fokus på reiseopplevelse, tips & tricks og destinasjoner. Facebook grupper og Reddit har en annen type dynamikk og dialog. Et stort, globalt forum som nylig ble lagt ned var Lonely Planets Thorn Tree. https://www.lonelyplanet.com/landing/lonely-planet-community TripAdvisor er fortsatt bra for lokal info, selv om de har en plattform fra steinalderen. FlyerTalk fungerer på det meste, med en aktiv og internasjonal sammensatt gjeng. De gode moderatorer på FlyerTalk holder en fin linje og struktur. Reiseverden åpnes nå rolig, så velger å tro at sponsorer og annonsører kan selges inn på verdien, innflytelsen og kjøpekraften av de som besøker InsideFlyer. Ledelsen kunne jo lagd et Questback skjema eller Google Form for å samle mer detaljert (anonym) informasjon om besøkende og medlemmer på denne nettsiden. Da får dere saftigere tall og info å presentere for annonsører/sponsorer som vil fange reiseinteresserte og frequent flyers.
Er det bare jeg som har pop-up-reklamer over hele den "Siste i forum", "Siste kommentarer"-raden slik at man ikke får opp 5 siste? Passe irriterende.
Det kan være en ide å omstrukturere katalogen på reisemål. En katalog for Europa, en katalog for Sør-Øst Asia, en for sentral Asia, En for Midøsten, en for Afrika osv... Så har en underkataloger som for hver land, hvor diskusjonene går. For å hjelpe folk med nyttig informasjon så bør åpningsinnlegget på hver tråd inneholde praktisk info, slik som visumplikt, lengde på turistvisum, prisnivå i landet kan være linket til numbeo, en god top 5 liste av gode opplevelser og kanskje referanse til noen youtube kanaler som har fokus på det landet, også når det innlegget er satt, så åpnes tråden for diskusjon. Det som er viktig om en gjør det er å ta ett besøk inn der i året og se om åpningsinnlegget er oppdatert i forhold til situasjonen per her og nå, slik at vi ikke ender noen år nedi gata med å gi irrelevant infomasjon om ett land. På denne måten linkene på det forumet settes på forsiden av forumet i egen bar på toppen og promotere det litt, så tror jeg på sikt at det vil livne litt mer til i grunn
Enig. Og det deles mye god informasjon, inkludert av deg. Dette kan gjøre det lettere å finne mye av den gode informasjonen.
Mulig litt long-shot, men kunne det vært en idé å undersøke muligheten for partnerskap med Expertflyer og/eller Awardfares? Så kan brukere av IF kunne betale for en premium-pakke der man slipper reklame og i tillegg får premium-tilganger på EF og AF?
Usikker på om det er foreslått før, men her kommer det iallfall: hvis en post er flyttet og man trykker seg inn på den via link man fik på for eksempel e-post, ville det vært fint om man kom til posten og ikke en dead end
Jeg får ikke trykke på de tre strekene og komme meg videre: vet ikke hva jeg gjør feil. Tar gjerne tips.
Du gjør faktisk ikke noe galt. Men det er enten en bug i systemet eller så er det slik "by design" (noe jeg egentlig tviler på). Det er altså ikke mulig å bruke den "hamburger-menyen" fra hovedsiden.