Det er vel ingen streng definisjon av dette? Jeg bruker Skandia ennå selv om jeg tegnet lån hos postbanken med denne betingelsen.. tror egentlig de driter litt i det så lenge de får det de skal på det tidspunktet de ønsker.
Tror heller ikke alle bryr seg så veldig. Men noen har kundeprogram med denne betingelsen. Og skulle de bli "lei" av f.eks Payr er det kjipt om renten plutselig økes. Tror ingen vil bry seg, men er uansett en betingelse man skriver under på og som man evt kanskje vil måtte forholde seg til.
Om man blir lei av payr og øker renten så er det samtidig fare for at flere andre banker står i kø for å overta kundeforholdet.. I Norge er det jo nesten ingen som misligholder boliglån så det er i utgangspunktet meget trygt for bankene.
Selvsagt, men det vil kunne være avhengig av belåningsgrad den enkelte har og hvilke retningslinjer Siv Jensen og co til enhver tid har trykt nedover bankene. Vil ikke være noe problem for de fleste, men kan være unntak.
Den beste og enkleste løsningen er vel å bytte ut Trumf Visa i den ligningen med AmEx plat? (Vanlig Trumfkort á 15% + AmEx plat á 20% + SMC via Payr á 15% = 50%. I tillegg får du i praksis 100% ved oppnåelse av CT) I praksis får man vel hele 100 EB pr. 100kr med denne kombinasjonen når omsetningskravet på 100 000kr er nådd og man får CT!
Så sant, men jeg vet ikke dokker, jeg personlig dårlig erfaring med AmEx og NorgesGruppen sine butikker. Altså, bare et par Kiwi jeg har sett tar det. Færre på Meny osv. Dette midt i Oslo
Kiwi virker som alltid tek det, har også gått fint hos alle Spar og Meny. Men Joker har eg opplevd nokre der det ikkje virker
Det jeg mente var for å slippe å bruke vanlig Trumf pluss ett kort til Jeg vet man kan få mer bonus enn 45%, men det var ment som det meste jeg så mulig med å ha det så enkelt som mulig. Da med å kun betale med ett kort i butikken, og betale den regningen i appen.
Jeg har i dag fått regning fra mitt DnB SAGA Mastercard. Der får jeg EB poeng for vipps transaksjoner,har det kommet tilbake? Dette gjelder vipps kjøp,ikke vennebetaling. 18.03.18 Vipps *DNB Oslo 25.04.18 900,00 SAS EuroBonus poeng: 180
Fikk svar fra DnB angående eurobonus ved vipps. Noen som vet om Shell Mastercard gir trumf ved vennebetaling i Vipps? DnB: Hei. Ang. Vipps og opptjening av Eurobonus. Det er riktig slik du har oppfattet det, varekjøp hos butikker hvor betalingsmåte Vipps er valgt vil gi EB-poeng. Vennebetaling derimot vil ikke gi grunnlag til opptjening.
Jeg skal kjøpe en gjenstand for i overkant av 35.000 kroner. Kan jeg daglig overføre 5.000 til selger og unngå 1% gebyr? Hvor lenge gjelder eventuelt 5.000-grensen?
Er det viktig og oppdatere esta søknaden med tanke på adresse i usa. Var et annet sted i usa ifjor, fly imorgen .. usikker på om det er vits? Man gir jo flyselskapet denne info også.