Er vel ikke noen som har funnet et triks på å betale huslånet med Payr? Eller på en annen måte man får bonus? Hadde jo ikke gjort noe å tjent litt poeng på disse rentene!
De fleste har en løsning hvor det trekkes penger direkte fra konto. Dermed går det i utgangspunktet ikke. Men det skal være mulig å betale inn penger via Payr tilsvarende beløpet direkte til lån-kontoen.
Bare vær obs på at man da muligens bryter med vilkåra til banken. Skriver ofte under på bruk av banken til daglig iforbindelse med opptak av lånet.
Jeg har jo nå funnet ut at SAS-kortet mitt ikke er så ubrukelig som jeg trodde, så forsøkte å finne det frem nå. Fant et gammel Basic-kort. Duger dette selv om jeg har vært EBS noen år, eller er det gårr ut på dato? Står ikke noe utløp på det.
Det ser jeg, men jeg vet ikke om jeg orker å gå for kredittkort nr. 4 når jeg ikke har en bil og 99% av transaksjoner som har med trumf å gjøre skjer faktisk i Trumf-butikker, der visa er desidert mest lønnsomt.
Blått trumfkort hos Norgesgruppens butikker før en betaler med kredittkort som gir bonuspoeng av bruk. Og gjøre opp den regningen med payr. Ved et kjøp på 100,- kroner gir: Trumfkort 1% = 15 Ebp AmEx = 20 Ebp Shell MC = 15 Ebp Så får faktisk hele 50 Ebp per 100 kr brukt.
Jeg bruker selv Trumf Visa for 30% og den kan betales med Payr for en total på 45 Dette er den beste og enkleste løsningen i mitt hode.
Jeg får brukt sas mastercard på småbeløp i Payr, men sliter f.eks med en regning på 20000kr. Har prøvd å dele opp beløp, men får feilmelding om kortet. Det er masse kreditt ledig. Har Payr noen restriksjoner på beløp utover 30000kr gebyrfritt pr mnd?
Kopiert fra første side: Begrensninger: Generelle grenser uavhengig av kort: Payr: 150.000,- per måned , opptil 30.000,- gebyrfritt. 1% gebyr over 30.000,- Vipps: 5.000,- per transaksjon for å slippe gebyr, maks 100.000,- per uke og maks 350.000,- per år. Tillatter kun å bruke 4000,- pr. 96 timer på Vipps og Payr: SAS EuroBonus World Mastercard SAS EuroBonus Mastercard Premium Choice MC